Tuesday, July 3, 2012

TAGGED UNDER:

Seorang Lagi Artis Wanita Bertudung .. Keep It Up~!!



Lately, ada perubahan yang agak drastik tapi juga melegakan yang terjadi dalam dunia hiburan tempatan. Semakin ramai artis wanita yang mula mengenakan tudung dan yang terbaru, Alhamdulillah, oleh Syarifah Sofia.

Dalam laman twitternya, beliau memuatkan gambar terbaru dengan memakai tudung dan menulis di statusnya : "Here's The New Chapter.. Bismillah!".   

Tweetnya kemudian di balas oleh Wardina Safiyyah yang turut memberikan kata kata semangat buat Sharifah Sofiah : "May Allah ease the way for you! Hijab is liberation really :)"


Berikutan dengan perubahan ini, Sharifah Sofia juga telah memadamkan kesemua foto foto beliau yang tidak bertudung dari arkib instagram miliknya.


Semoga semakin ramai artis artis Malaysia dapat mengikut jejak langkah yang telah dimulai oleh beberapa artis wanita ini.. dan dengan itu dapat pula mempengaruhi peminat yang masih alpa untuk memakai tudung.

Nota: Walaupun foto beliau bertudung ni kelihatan agak tidak sempurna (menampakkan sebahagian leher), namun bak kata tuan punya badan - Ini episod baru dalam hidup beliau, so luorang toksah la kritik pedas pedas.. bagi dia pelan pelan kayuh. 

The karmic wheel is turning.., faster than before .., till the end of time, till the end of life.. the wheel is turning as we die
Follow me @drkarmic
Subscribe to this Blog via Email :

2 comments:

  1. Salam, Alhamdulillah. Errr dia ni 'artis' apa eh, penyanyi ke pelakon? Maaf akak kurang tengok TV!

    ReplyDelete

Kepada Member : Komen le bagi semangat
Kepada Pembaca : Komen le mana yg patut
Kepada Pencacai : Agak agak le kalo komen
Kepada Kaki Spam : Luorang takyah komen pon takpe ...Kah kah kah

© 2014 Debik Karmic. Designed by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top