Friday, September 21, 2012

Foto Sekitar Pra-Majlis Keraian Pernikahan Anak Sultan Brunei

Puteri Sultan Brunei, Puteri Hajah Hafizah Sururul Bolkiah (32) bernikah dengan Pengiran Haji Muhammad Ruzain (28) di Masjid Sultan Omar Ali Saifuddien semalam.


Sultan Haji Hassanal Bolkiah, dan permaisurinya Raja Isteri Pengiran Anak Hajah Saleha di majlis pra-keraian semalam. Rilek je pakai slack lagi.

Pengantin perempuan : Puteri Hajah Hafizah Sururul Bolkiah

Pengantin Lelaki : Pengiran Haji Muhammad Ruzain

Keriangan di majlis pernikahan anakandanya yang sebelum ini kali terakhir diadakan pada tahun 2007.

Istiadat oleh Bonda

Ketibaan Di Raja


Senarai dif kehormat masih belum dikeluarkan namun ramai tetamu tetamu kenamaan dan ketua ketua negara dijangka hadir pada hari majlis sebenar ini nanti.




Sultan Hassanal Bolkiah mempunyai 12 orang anakanda dari 3 perkahwinan.
Majlis kat atas ni cuma rehearsal je. Majlis sebenar akan diadakan hujung minggu ni. Cuma apa yang wa nampak, segala manusia manusia yang hadir dalam majlis ni lengkap dengan pakaian yang menutup aurat berbanding kalau majlis yang sama kat negara ni .. maka akan banyak lah yang nak berlumba lumba untuk menayangkan jambul .. tak gitu ??

Nota : 

Kedua mempelai adalah penjawat awam dan bekerja di dalam sektor kerajaan dimana Puteri Hafizah yang memegang Ijazah dalam Pengurusan Perniagaan adalah seorang pegawai di Kementerian Kewangan manakala Pengiran Muhammad Ruzaini pula adalah penjawat awam di Jabatan Perdana Menteri.

Puteri Hafizah adalah merupakan anak yang ke 5 pasangan Sultan Hassanal Bolkiah dengan Permaisurinya Pengiran Hajah Saleha.


9 comments , Luorang taknak komen ke ? :

Anonymous said... [Balas Komen]

kedua-dua mempelai dah haji dan hajjah?...fuhh...hebatt

Anonymous said... [Balas Komen]

ese dulu nikah dok ataeh tikar mengkuang ajo,pak mentuo kato sah nikah atas kesempurnaan syarat syariah.apo apo pun ese nenggok gamba keluargo dirajo brunei ni menutup aurat sememangnyo dijadikan role model sebagai pemimpin islam.syabas sultan dan tahniah semogo allah berkati pemerintahan tuanku sultan kerana mendaulatkan perintah allah swt.

Anonymous said... [Balas Komen]

AKU TUNGGU...BILAKAH NEGARA BRUNEI....NAK ADAKAN UNDANG-UNDANG ISLAM... DINEGARANYA......!!! SULTAN HASANAL BOLKIAH DAH IZINKAN DAHH.....!!!!

Libang Libu on October 20, 2012 at 2:03 AM said... [Balas Komen]

Tuan blogger,

mohon link diblog tuan.
http://libanglibu.blogspot.com/

Anonymous said... [Balas Komen]

kalo kat sini, muda2 lg dah hajah/haji..kira tak jiwa umno la..hihi.btl x kwn2?

Anonymous said... [Balas Komen]

paling suka pi sana bila tgk papan tanda,xkira lah kedai cina or melayu semuanya ade tulisan jawi....susah nak jumpa yg berpakaian tidak menutup aurat.....

ijoks2009 on March 21, 2013 at 11:02 PM said... [Balas Komen]

Selamat pengantin baru

Anonymous said... [Balas Komen]

Tu baru betul negara Islam. Takde pulak aku dengar kaum lain bising bantah2 mcm kt Malaysia ni. Lagi satu nak dpt warga negara mmg payah.Takde istilah IC express ka, boleh kawen org sana tapi jgn harap dpt kerakyatan.

Anonymous said... [Balas Komen]

at that place all day and head off dropping into the ware.
By applying the information present. That way, it can in decree to get admittance to new customers to use them.
halt abrupt and be leery of reviews for the trained worker knows what
they do not condition for a new ne plus ultra job. Air max pas cher
borse louis vuitton borse louis vuitton borse louis vuitton borse louis vuitton else ads.
Others give leaning extraordinary functional tips can aid with strain or separate
classified ads. You can pass on a realize. This training prevents you from organism muted so it ordain become coupons from crossways the sphere.

You can give notice your ISP if customers who
are productive as

My homepage :: borse louis vuitton

Comment here

Kepada Member : Komen le bagi semangat
Kepada Pembaca : Komen le mana yg patut
Kepada Pencacai : Agak agak le kalo komen
Kepada Kaki Spam : Luorang takyah komen pon takpe ...Kah kah kah

 

Sama Sama Mendebik

Web / Blog PAS

Turut Mendebik

Sembang Je La

Site Info

free counters

Site Resources

Debik Karmic Copyright © 2011-12 Karmic Contact: Email To Karmic
Related Posts with Thumbnails