Wednesday, June 20, 2012

TAGGED UNDER: ,

Warkah Cinta Yang Kecundang .. Kah Kah Kah


Quote "Kenapa tak balas ke Awak dah Ada perepuan lain kalau Ada cakap lah Ada kan senang. saya tak ganggu Awak lagi sebab saya takut kekasih Awak marah kepada saya ni satu lagi saya nak cakap dengan Awak saya nak Awak tunggu di dalam kelas Awak balik sekolah nanti sebab saya ada hal penting nak cakap kepada Awak kalau Awak betul-betul sayang dan cinta kepada saya balas .... dan kalau awak mencintai saya awak tak payah bergurau dengan sikin kalau saya nampak awak dengan dia senang senang kita putus ok. abang balas . dan saya sayang awak . awak sayang saya tak . kalau sayang tolong balas"

Adoilaaa .. meneliti dari warkah yang syahdu ni, sumpah makan sate 3 cucuk, konfem dari debudak skolah rendah.

Hebatnya debudak sekarang, kekecik pon dah pandai cinta & cemburu .. aicewah .. rasa cam nak sekeh pala memasing ..

Weyh .. luorang pon ada ke gini gini masa kekecik dulu ?

Nota: Ini bukan warkah cinta Shafie Bedal ngan Ratu Botox .. harap maklum .. kah kah kah 

The karmic wheel is turning.., faster than before .., till the end of time, till the end of life.. the wheel is turning as we die
Follow me @drkarmic
Subscribe to this Blog via Email :

0 comments:

Kepada Member : Komen le bagi semangat
Kepada Pembaca : Komen le mana yg patut
Kepada Pencacai : Agak agak le kalo komen
Kepada Kaki Spam : Luorang takyah komen pon takpe ...Kah kah kah

© 2014 Debik Karmic. Designed by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top