Friday, September 21, 2012

TAGGED UNDER: ,

Foto Sekitar Pra-Majlis Keraian Pernikahan Anak Sultan Brunei

Puteri Sultan Brunei, Puteri Hajah Hafizah Sururul Bolkiah (32) bernikah dengan Pengiran Haji Muhammad Ruzain (28) di Masjid Sultan Omar Ali Saifuddien semalam.


Sultan Haji Hassanal Bolkiah, dan permaisurinya Raja Isteri Pengiran Anak Hajah Saleha di majlis pra-keraian semalam. Rilek je pakai slack lagi.

Pengantin perempuan : Puteri Hajah Hafizah Sururul Bolkiah

Pengantin Lelaki : Pengiran Haji Muhammad Ruzain

Keriangan di majlis pernikahan anakandanya yang sebelum ini kali terakhir diadakan pada tahun 2007.

Istiadat oleh Bonda

Ketibaan Di Raja


Senarai dif kehormat masih belum dikeluarkan namun ramai tetamu tetamu kenamaan dan ketua ketua negara dijangka hadir pada hari majlis sebenar ini nanti.




Sultan Hassanal Bolkiah mempunyai 12 orang anakanda dari 3 perkahwinan.
Majlis kat atas ni cuma rehearsal je. Majlis sebenar akan diadakan hujung minggu ni. Cuma apa yang wa nampak, segala manusia manusia yang hadir dalam majlis ni lengkap dengan pakaian yang menutup aurat berbanding kalau majlis yang sama kat negara ni .. maka akan banyak lah yang nak berlumba lumba untuk menayangkan jambul .. tak gitu ??

Nota : 

Kedua mempelai adalah penjawat awam dan bekerja di dalam sektor kerajaan dimana Puteri Hafizah yang memegang Ijazah dalam Pengurusan Perniagaan adalah seorang pegawai di Kementerian Kewangan manakala Pengiran Muhammad Ruzaini pula adalah penjawat awam di Jabatan Perdana Menteri.

Puteri Hafizah adalah merupakan anak yang ke 5 pasangan Sultan Hassanal Bolkiah dengan Permaisurinya Pengiran Hajah Saleha.


About Karmic Wheel
The karmic wheel is turning.., faster than before .., till the end of time, till the end of life.. the wheel is turning as we die
Follow me @drkarmic
Subscribe to this Blog via Email :

10 comments:

  1. kedua-dua mempelai dah haji dan hajjah?...fuhh...hebatt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
    2. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

      Delete
  2. ese dulu nikah dok ataeh tikar mengkuang ajo,pak mentuo kato sah nikah atas kesempurnaan syarat syariah.apo apo pun ese nenggok gamba keluargo dirajo brunei ni menutup aurat sememangnyo dijadikan role model sebagai pemimpin islam.syabas sultan dan tahniah semogo allah berkati pemerintahan tuanku sultan kerana mendaulatkan perintah allah swt.

    ReplyDelete
  3. AKU TUNGGU...BILAKAH NEGARA BRUNEI....NAK ADAKAN UNDANG-UNDANG ISLAM... DINEGARANYA......!!! SULTAN HASANAL BOLKIAH DAH IZINKAN DAHH.....!!!!

    ReplyDelete
  4. Tuan blogger,

    mohon link diblog tuan.
    http://libanglibu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. kalo kat sini, muda2 lg dah hajah/haji..kira tak jiwa umno la..hihi.btl x kwn2?

    ReplyDelete
  6. paling suka pi sana bila tgk papan tanda,xkira lah kedai cina or melayu semuanya ade tulisan jawi....susah nak jumpa yg berpakaian tidak menutup aurat.....

    ReplyDelete
  7. Tu baru betul negara Islam. Takde pulak aku dengar kaum lain bising bantah2 mcm kt Malaysia ni. Lagi satu nak dpt warga negara mmg payah.Takde istilah IC express ka, boleh kawen org sana tapi jgn harap dpt kerakyatan.

    ReplyDelete

Kepada Member : Komen le bagi semangat
Kepada Pembaca : Komen le mana yg patut
Kepada Pencacai : Agak agak le kalo komen
Kepada Kaki Spam : Luorang takyah komen pon takpe ...Kah kah kah

© 2014 Debik Karmic. Designed by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top