Monday, December 13, 2010

TAGGED UNDER:

Penafian



Penulis (Karmic) tidak akan menjamin bahawa bahan-bahan di laman ini bebas daripada kesilapan, manakala kesilapan akan sedaya upaya dielakkan dan pembetulan akan segera dilakukan dimana perlu mengikut maklumat setepat yang mungkin, penulis juga tidak dapat menjamin bahawa blog ini atau server yang sedia ada bebas dari virus-virus atau lain-lain komponen yang membahaya.

Kunjungan serta penggunaan semula bahan/artikel adalah atas risiko pembaca keseluruhannya. Pembaca mesti menilai menanggung segala risiko ke atas apa-apa jua yang berkaitan dengan penggunaan sebarang maklumat yang terkandung di dalam blog ini, termasuk kepercayaan ke atas ketepatan, kesempurnaan atau faedah kegunaan apa juga kandungan. Pembaca juga perlu mendapatkan nasihat persendirian sendiri berhubung maklumat yang dinyatakan.

Walaupun penulis akan menggunakan ikhtiar yang munasabah untuk mengekalkan kandungan, penulis tidak akan memikul tanggungjawab untuk menyediakan sokongan atau perkhidmatan mengawalselia ke atas kandungan/artikel atau komen dari pengunjung lainnya.

Sekiranya pembaca mempunyai sebarang cadangan atau inginkan penjelasan mengenai sesuatu perkara berkaitan blog ini, pembaca boleh hantarkan email ke karmic@dr.com. atau di sini

Sekian adalah dimaklumkan.

The karmic wheel is turning.., faster than before .., till the end of time, till the end of life.. the wheel is turning as we die
Follow me @drkarmic
Subscribe to this Blog via Email :
© 2014 Debik Karmic. Designed by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top