Thursday, July 19, 2012

TAGGED UNDER: ,

Apa Kesudahan Dengan Cerita Ni ?? Happy Ending Ke ??

Klik kalo tak clear


Isu ni memang sangat hot diperkatakan sekitar Mac - April 2012, sampai habih terlondeh pasal banglo, botox, komisen, orang tengah untuk projek dan macam macam lagi cerita yang menambahkan sensasi.

Kemudian keluar plak pihak sini nak saman sana, yang sana nak saman sini .. pihak sini nak keluarkan bukti lebih terperinci, puak sana nafi .. sehinggalah tarikh 28 April apabila Bersih 3.0 mengambil alih tempat sebagai berita yang diperkatakan seantero dunia.

Selepas dari Bersih 3.0, kita semua diheret kedalam isu demi isu sehingga wa tengok langsung takde perkembangan pasal berita yang kat atas ni .. ada sesape yang boleh bagi pencerahan ?? ke wa yang terlepas pandang ??

About Karmic Wheel
The karmic wheel is turning.., faster than before .., till the end of time, till the end of life.. the wheel is turning as we die
Follow me @drkarmic
Subscribe to this Blog via Email :

4 comments:

  1. Bhai....

    Alamak... gua pon terlepas pandang gak lar... hahahaha... aper citer aaa....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

      Delete
  2. Pelbagai isu baru ditimbulkan supa rakyat melaupakan skandal tersebut. Kita semua perlu angkat semula cerita ini. Lawan terusssssss!!!

    ReplyDelete
  3. Aku dah agak dah......BERSIH 3.0 tu punya cer, these lovebirds yg happy sbb ada isu jd coverline.

    ReplyDelete

Kepada Member : Komen le bagi semangat
Kepada Pembaca : Komen le mana yg patut
Kepada Pencacai : Agak agak le kalo komen
Kepada Kaki Spam : Luorang takyah komen pon takpe ...Kah kah kah

© 2014 Debik Karmic. Designed by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top