Friday, July 20, 2012

TAGGED UNDER: ,

Antara Komunis, Polis Dan Dot Dot Dot


"Beberapa pemimpin Parti Sosialis Malaysia (PSM) dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) juga sering berulang-alik ke Bangkok dan selatan Thailand yang dipercayai untuk mengadakan pertemuan sulit dengan beberapa bekas pemimpin Parti Komunis Malaya (PKM) di sana. - Petikan dari Malaysiakini.

Kenyataan kat atas adalah pemikiran yang mungkin terkeluar dari kepala yang terkena bisul selama 7 hari berturut turut dan kemungkinan untuk pulih akan memakan masa yang panjang .. kah kah kah  

Dipercayai untuk mengadakan pertemuan sulit merupakan satu ayat andaian, satu tanggapan, satu serkap jarang yang selalu digunakan oleh orang yang sebenarnya langsung takde maklumat dan substansi tentang isu yang dia sendiri perkatakan. Kalau kerja dalam satu syarikat, masa meeting lembaga pengarah, bila ditanya oleh CEO dalam satu satu perkara, bila perkara yang hanya andaian ni dikeluarkan untuk menyokong satu satu pelan tindakan , maka bersedialah untuk disembur dan dimaki sampai rasa macam takde harga diri .. kah kah kah kah 

Takkan unit risikan langsung takde bukti bergambar yang menunjukkan pelaku pelaku yang dituduh sekurang kurangnya berada di tempat pertemuan? Kalau ada foto, boleh goyang jugaklah rakyat Malaysia walaupun kita tak tahu apa niat disebalik pertemuan tu .. itu pun KALAU ADA FOTO .. ni takda langsung .. luorang risik apa ? Risik anak dara orang kat Siam ke ? kah kah kah kah 

Tu foto kat atas tu, terang terang membuat jalinan kerjasama dengan Parti Komunis China malah sangat mengalu alukan kehadiran kader kader (apprentice) dari CPC. Sampai sekarang ni, desakan untuk memperjelaskan tujuan kedatangan mereka ke Lurah Bilut masih tidak kedengaran jawapan yang memuaskan. Dan ini bukanlah kali pertama peristiwa yang menunjukkan hubungan jelas antara UMNO dan CPC.

Diharap selepas ni unit risikan polis boleh le teropong dalam kem ameno pulak yang memang terbukti telah diresapi malah tahap telah dirasuk dengan komunisme melalui CPC - Parti Komunis terbesar didunia, kapitalisme yang semakin menekan ekonomi negara, Zionisme melalui peranan APCO sebagai penasihat kerajaan, nasionalisme yang menjadi tunjang BN, dan FLOMisme + Rosmahisme yang sangat berpuaka .. kah kah kah kah

Nota : Kenyataan yang dibuat semalam tak ubah macam nak membenarkan kenyataan gila Rahim Noor yang boleh nampak agen komunis dalam Bersih 3.0, pakai teropong Laksamana Do Re Mi ke ? kah kah kah kah.. hati hati weyh, berbagai lagu dah berkumandang untuk merealisasikan ramalan bahawa rakyat nak menggulingkan kerajaan secara kekasaran, dan ini tak syak lagi adalah antara ayat yang paling bangang dalam tahun 2012.. kah kah kah

Nota Ciput : PKM dah lama bubar weyh.. bekas ahli yang masih hidup pon kesemuanya dah masuk era expired..  tapi CPC masih berkuasa dan jadi tunjang pemerintahan komunis.. apa cerrr?

About Karmic Wheel
The karmic wheel is turning.., faster than before .., till the end of time, till the end of life.. the wheel is turning as we die
Follow me @drkarmic
Subscribe to this Blog via Email :

2 comments:

  1. As salam Tuan Blog,

    selamat menyambut Ramadhan dan selamat berpuasa.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Kepada Member : Komen le bagi semangat
Kepada Pembaca : Komen le mana yg patut
Kepada Pencacai : Agak agak le kalo komen
Kepada Kaki Spam : Luorang takyah komen pon takpe ...Kah kah kah

© 2014 Debik Karmic. Designed by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top