Monday, July 23, 2012

TAGGED UNDER: ,

Ramadhan : Ifthar - Antara Realiti Dan Fantasi


Assalamualaikum all.

Entri pertama Ramadhan .. semalam wa ada jumpa pic kartun kat atas nun .. wa save .. ingat kengkonon nak buat entry pasal buruk mentekedarah masa berbuka puasa laa hari ni.. 

Alih alih hari ni terjumpa plak pic bawah ni .. laaa .. ada sungguh rupanya .. ingatkan imaginasi karikatur aje ..


kah kah kah kah 
apa buruk lantak beno mamat ni 
perut dah macam nak meletup 
luorang pun agak agak laa time berbuka tu
jangan asal nampak je semua nak sapu..

Ramadhan bulan untuk perjuangan 
melawan nafsu makan antaranya
bukan untuk membuntalkan perut
dan bukan untuk pembaziran wewenangnya

kalo dah sampai jadi macam mamat tu
apa la ertinya puasa tu sendiri
kalo setakat terlentang lepas makan takpe lagi
dibuatnya padam terus .. kan ke haru ?
huhuhuhu

About Karmic Wheel
The karmic wheel is turning.., faster than before .., till the end of time, till the end of life.. the wheel is turning as we die
Follow me @drkarmic
Subscribe to this Blog via Email :

0 comments:

Kepada Member : Komen le bagi semangat
Kepada Pembaca : Komen le mana yg patut
Kepada Pencacai : Agak agak le kalo komen
Kepada Kaki Spam : Luorang takyah komen pon takpe ...Kah kah kah

© 2014 Debik Karmic. Designed by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top