Monday, July 23, 2012

TAGGED UNDER: ,

Hanna Yeoh & DAP Subang - Buat Hal La Pulak Dah ~!!!


PETALING JAYA, 22 JULAI: Enam masjid dan 16 surau di Subang Jaya dan kawasan di sekitarnya menerima sumbangan RM28,000 sempena bulan Ramadan daripada kerajaan negeri Pakatan Rakyat Selangor.

Sumbangan itu disampaikan oleh Ahli Dewan Undangan Negeri DAP Subang Jaya, Hannah Yeoh, di Dewan Muslimat Masjid Darul Ehsan Subang Jaya semalam.

Majlis ini telah dihadiri oleh nazir-nazir dan wakil-wakil masjid serta surau untuk menerima cek sumbangan melalui peruntukan ADUN kepada semua masjid dan surau yang berdaftar dengan Jabatan Agama Islam Selangor di kawasan DUN Subang Jaya.

Setiap masjid menerima sumbangan RM2,000 manakala setiap surau masing-masing RM1,000.

Menurut Hannah Yeoh, sumbangan ini diharapkan dapat meringankan kos masjid dan surau dalam bulan Ramadhan.

“Ini adalah kali keempat majlis ini dilakukan dan bagi DUN Subang Jaya, sumbangan kepada masjid dan surau merupakan paling tinggi di Selangor,” katanya di majlis itu. - Roketkini

Nota : Harap harap foto wakil masjid tersebut selamat dari di spin oleh chai chai .. diowang bukan boleh tengok menda gini .. kang habih dia keluarkan cerita wakil masjid tu tengah konsentret tengok tempat sensitif Hanna Yeoh .. bukan leh caya puak chai ni ...dah faham sangat .. huhuhu

About Karmic Wheel
The karmic wheel is turning.., faster than before .., till the end of time, till the end of life.. the wheel is turning as we die
Follow me @drkarmic
Subscribe to this Blog via Email :

3 comments:

  1. Chai chai seberang sana macam tuannya juga. Dah tak boleh pikir benda lain. Dosa pahala tak nampak di dunia. Cahai kata, Janji masyuuukkkk!!

    ReplyDelete
  2. sikit pembetulan, tuan blog:
    gerombolan kera sebaliknya akan putar gambar tu 359darjah, hebohkan kunun2 ulamak pas berserban berjubah kena tangkap red-handed tengah skandal dgn amoi, yg jugak bini orang, yg jugak adun dap, sebab kamera tersorok rakam gambar diaorang berdua tengah bermesra bergurausenda dalam bulan puasa dengan main tarik2 seluardalam (sang kera akan jugak buat2 innocent, masa yg sama kata mereka takdapat pastikan samada seluardalam putih tu adalah spender si ulamak pas atau panty si amoi dap!)
    kihkihkuih!

    -average joe-
    klakka-la.blogspot: HOW ADVANCED! Part 2 (MAJU LAH SANGAT! Bhg 2)

    ReplyDelete
  3. @average joe fuhh .. betul betul .. imaginasi gitu memang sinonim dengan kenyataan kepala hotak chai

    ReplyDelete

Kepada Member : Komen le bagi semangat
Kepada Pembaca : Komen le mana yg patut
Kepada Pencacai : Agak agak le kalo komen
Kepada Kaki Spam : Luorang takyah komen pon takpe ...Kah kah kah

© 2014 Debik Karmic. Designed by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top