Thursday, September 6, 2012

Sang Anak Ok Tapi Sang Menantu Plak Haru Biru .. Apa Barang ??



Hek eleh .. inilah dikatakan lebih sudu dari kuah .. lebih mangkuk dari mangkuk tingkat .. kah kah kah .. tapi apa nak heran, resmi orang orang ameno, create isu dari benda yang diowang sendiri tak pasti betul ke idak, kemudian buat lah aksi marah macam ayam hilang anak dengan tak memasal suh Mat Sabu mintak maaf .. apa kes ??

Mamat yang menyandang nama Datuk Ahmad Hamzah yang juga merupakan menantu kepada arwah Tun Ghafar, mendesak Che Mat Sabu minta maaf sebab katanya dia dapat tahu Che Mat ada kata pada sesi ceramahnya di Bukit Baru bulan lepas 'sekiranya Tun Ghafar umur panjang, beliau sendiri pun akan masuk Pas seperti anaknya, Tamrin.'

Wa cakap 'dia dapat tahu' sebab jelas sangat yang beliau ni tak tahu pon apa sebenarnya isi kandungan ceramah Che Mat yang dia pertikaikan, malah mungkin hanya bersandarkan 'dengar cakap' atau cedok memana blog dan kemudiannya panggil sidang akhbar untuk mewar warkan rasa tak puas hati beliau .. kan ke bodo namanya tu ?? kah kah kah 

Hari ni, PAS Melaka keluarkan kenyataan yang menyarankan supaya Datuk Ahmad Hamzah dok dengar balik klip ucapan Che Mat - Rujuk berita Sinar - dan wa amat berharap saranan ini dijalankan oleh beliau dengan menggunakan telinga .. dan bukannya pakai kepala lutut .. kah kah kah 

Yang lagi mengherankan wa, tak memasal Tamrin plak yang kena buat sesi penerangan pasal isu yang sama ..pada keluarga dan sanak saudara dia sendiri plak tu .. weyh .. cuba luorang khabarkan kat wa .. Tamrin ngan Datuk Ahmad Hamzah ni siapa yang anak siapa yang menantu ?? kah kah kah .. Anak tak melenting malah turut bersama sama memberikan penerangan tapi tup tup menantu plak macam naik hantu .. tersampuk syaitan selat melaka ke hape ?? kah kah kah kah

Nota dari sumber:

Tamrin sendiri akan mengadakan sesi penerangan di kawasan Jasin, yang juga kubu kuat Umno sejak zaman Ghafar lagi mengenai sebab beliau masuk Pas.

“Sebenarnya Tamrin menghormati keluarganya, namun apabila Ahmad menimbulkan perkara ini maka beliau membuat keputusan membuat penjelasan.

“Beliau akan menjelaskan sebab mengapa beliau tinggalkan Umno dan membuktikan kebenaran mengenai dakwaan memang benar Mohamad Sabu ada melawat Ghafar,” katanya.

Sehubungan itu katanya, satu ceramah oleh Tamrin dan Mohamad Sabu akan diadakan di Markas Pas Kampung Serkam Darat pada 7 September, jam 8 malam.

5 comments , Luorang taknak komen ke ? :

Anonymous said... [Balas Komen]

Kenyataan Tamrin tidak mewakili seluruh keluarga Tun Ghafar yang taat setia dengan pejuangan umno.Satu yg masuk pas bukan semuanya sokong. Sesat dan menyesatkan.

Anonymous said... [Balas Komen]

Can ӏ јuѕt sаy what a cоmfort tо uncovеr someοne that rеally undеrstanԁs what thеy aгe talking about online.
Үou аctually understand how to brіng an issuе tο light and maκe іt
impoгtant. Α lot morе peoρlе need to check this out anԁ underѕtand this sіԁе of thе ѕtοгу.
I ωas surρrised you're not more popular given that you most certainly have the gift.

Here is my blog post; Aging skin care tips
Here is my blog post : sensepil

Anonymous said... [Balas Komen]

Thе flex ωaistband demаnԁs a loaԁ of buyеrs.


Feel free to surf tο my pаge - http://www.prnewswire.com/news-releases/flex-belt-review-and-latest-coupon-code-savings-now-featured-at-awesomealldaycom-190317331.html

Anonymous said... [Balas Komen]

It's the best time to make some plans for the future and it's time to bе hаppy.
I've read this post and if I could I want to suggest you some interesting things or suggestions. Maybe you can write next articles referring to this article. I wish to read more things about it!

Also visit my page :: please click the up coming article

Anonymous said... [Balas Komen]

Fiгst off ӏ ωant to say terrific blog! I haԁ a quick
quеѕtion in ωhich I'd like to ask if you do not mind. I was interested to know how you center yourself and clear your thoughts before writing. I'νе haԁ a tough tіme clearіng mу thoughts
in getting my iԁеas out therе.
I truly do еnjοy writіng however іt juѕt seemѕ like the firѕt 10 to 15
mіnutes are genеrally ωastеd simplу just trying to figure
out hoω to begin. Any rеcommendationѕ or
tips? Thanκѕ!

Fеel frеe to ѕurf to my page -
e-racun.hr

Comment here

Kepada Member : Komen le bagi semangat
Kepada Pembaca : Komen le mana yg patut
Kepada Pencacai : Agak agak le kalo komen
Kepada Kaki Spam : Luorang takyah komen pon takpe ...Kah kah kah

 

Sama Sama Mendebik

Web / Blog PAS

Turut Mendebik

Sembang Je La

Site Info

free counters

Site Resources

Debik Karmic Copyright © 2011-12 Karmic Contact: Email To Karmic
Related Posts with Thumbnails