Sunday, February 27, 2011

TAGGED UNDER: ,

Moh Kita Teka Gambar Plak


Ni gambar lawatan ke Turki

Tetiba terperasan plak mamat depan ni punya ketayap

Eh .. macam kenal je kopiah tu ..

Kalo ikut pandangan sisi .. macam dia

Nengok telinga pon macam sama ..

kah kah kah lah kah 

eh .. cemana lak dia boleh ada dalam rombongan tu ?

Bukan dia BEBAS ke sekarang ? kah kah kah kah kah

Dia follow dari belakang ke ? Atau memang dah masuk list awal awal ?

Tak marah ke menteri ngan MP lain ..

Sebab tak dapat follow ke Turki

Adoih ... apa apa pon ..luorang pendai le teka dia sape ..

Kalo betul dia .. bukan ke bebaru ni dia suh TGNA refer surah Abasa

Bih tu .. terlupa ke nak tegur mamat yang letak kalungan bunga kat kubur Attaturk neyh ?

Bukan dia ke yang beria ia nak jumpa ngan Yusuf Qardhawi dulu ?

Tak cakap apa apa ke bila Najib tuduh Ulama tu sebagai pengganas ?

Dah kena bisul ke ? kah kah kah kah kah 

About Karmic Wheel
The karmic wheel is turning.., faster than before .., till the end of time, till the end of life.. the wheel is turning as we die
Follow me @drkarmic
Subscribe to this Blog via Email :

0 comments:

Kepada Member : Komen le bagi semangat
Kepada Pembaca : Komen le mana yg patut
Kepada Pencacai : Agak agak le kalo komen
Kepada Kaki Spam : Luorang takyah komen pon takpe ...Kah kah kah

© 2014 Debik Karmic. Designed by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top