Sunday, February 27, 2011

TAGGED UNDER: ,

DAP Buat Hal Lagi - Edisi Kantoi ..

Mana lagi tumpahnya kuah kalo tak ke parit ye dak ?
Bapak pakar gelembong .. anak jadi kaki kelentong
kah kah kah kah kah 

Wa malas nak ulas pepanjang .. luorang nengok sendiri . Ni dah kira haktuih ke langit .. jatuh ketepek ataih muka gerombolan .. kah kah kah .

Weyh Mukhriz .. Perak dah lama ada le portfolio tu .. takkan lu tak tau ?? Selama ni lu buat apa ? BN Perak tak inform kat lu ke ? ke lu kena pulau ngan diowang ? kah kah kah kah 

About Karmic Wheel
The karmic wheel is turning.., faster than before .., till the end of time, till the end of life.. the wheel is turning as we die
Follow me @drkarmic
Subscribe to this Blog via Email :

1 comment:

  1. ahahahahah cayalah wei...tu la..aku fikir balik..bukan ke masa perak kena rampas tu ada portfolio ala2 mcm ni gak...ahahahhaa

    wa caya sama lu...wooooooo

    ReplyDelete

Kepada Member : Komen le bagi semangat
Kepada Pembaca : Komen le mana yg patut
Kepada Pencacai : Agak agak le kalo komen
Kepada Kaki Spam : Luorang takyah komen pon takpe ...Kah kah kah

© 2014 Debik Karmic. Designed by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top