Sunday, March 18, 2012

TAGGED UNDER: , ,

Katak Kena Tembak .. Kah Kah Kah

Kengkunun nya  nak tarik perhatian le, nak bagitau yang kewujudannya masih ada walopon sekadar kat tepi perlimbahan ..lalu suaranya yang selama ni hilang dari persada alam maya tiba tiba berkumandang laksana katak betung memanggil hujan adanya . Mungkin kini ia tersedar, kalo dia tak bersuara, orang ramai terlupa akan kehadirannya.yang pernah menjadi perbualan lantaran lompatannya mencatat rekod kebangsaan. 

Atau mungkin ia mula terasa, tanah kat perlimbahan dah tak stabil untuk port .. so inilah masanya untuk menarik perhatian tuan tanah kedaung yang pernah mengumpannya dulu agar ia dikurniakan paling tidak sebentuk tempurung untuk ia terus bernaung dibawahnya. Namun apa kan daya, rupanya suara yang ia lontarkan sumbang .. nadanya tidak disukai .. lalu katak itu terus dibedil dengan senapang peluru bijik getah ... kah kah kah kah 

=================================


KLUANG - Kementerian Dalam Negeri (KDN) hari ini meminta Ahli Parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohamad Hashim supaya mengemukakan bukti mengenai wujudnya kerjasama PKR dengan dua badan asing berkaitan Yahudi supaya siasatan mengenainya dapat dilakukan.

Menterinya, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein berkata, pihaknya akan melakukan siasatan berhubung dakwaan tersebut tetapi ia perlu bersandarkan pada bukti yang didakwa ada pada Ahli Parlimen itu.

"Kalau ada bukti, panjangkan kepada saya. Kalau ada kaitan dengan agensi lain seperti transaksi kewangan, kita (KDN) kena serahkan kepada Bank Negara kerana kita tidak mempunyai kepakaran untuk menyiasat,"

- Sinar Harian

==================================

Adoih .. lu tengok Hisham tengah gelakkan lu .. kah kah kah 

Sebab apa dia gelak ??
Sebab dia tau akal lu cetek .. kah kah kah

Kalo ada bukti, dah lama PKR berkubur
Lu pon tak sempat nak jadi wakil PKR masa PRU 12 dulu .. kah kah kah

KDN yang ada lagi banyak sumber pon tak tau ..
Tetiba lu plak yang jadi macam CIA .. kah kah kah kah 

So memang patut la Kadiak cakap lu gila ..
Tapi katak mana boleh masuk Tanjung Rambutan ... kah kah kah kah

Wa dah lupa .. bunyi lu cemana ... errr
Bo hong ..kedek kedek kedek ... kah kah kah kah 

Jaga jaga .. beliau yang pernah berjaya merubah diri menjadi katak .. tak mustahil akan bertukar sekali lagi jadi cencurut ..dan mungkin akan berlindung dalam tempayan Perkasam atau pun kat kepuk beras Jati .. kah kah kah kah

About Karmic Wheel
The karmic wheel is turning.., faster than before .., till the end of time, till the end of life.. the wheel is turning as we die
Follow me @drkarmic
Subscribe to this Blog via Email :

4 comments:

  1. kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah

    katak berbohong bohong dan berbondong bondong -kah kah kah kah kah

    ReplyDelete
  2. katak oh katak...org lain yg buat mcm katak...katak yg glamour...pru ke 13 tau ler engkau katak...jngn buang masa terus terang je cakap nak masuk tanding wakil bn...kita kasi hapus sama dia

    ReplyDelete
  3. Paling lucu part bunyi katak tu...kah kah kah...A

    ReplyDelete

Kepada Member : Komen le bagi semangat
Kepada Pembaca : Komen le mana yg patut
Kepada Pencacai : Agak agak le kalo komen
Kepada Kaki Spam : Luorang takyah komen pon takpe ...Kah kah kah

© 2014 Debik Karmic. Designed by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top