Thursday, June 21, 2012

TAGGED UNDER: ,

Foto Yang Menguji Hati Nurani Dan Erti Kemanusiaan


Kalau takde rasa sebak bila tengok keadaan yang macam dalam foto kat atas ni, haruslah lu, wa dan kita semua pertanyakan kembali apa yang dah menyaluti hati dan fikiran kita. 

Bila terjumpa hal sebegini, hulurkanlah sekadar yang termampu. Perkara ni boleh je jadi kat anak sape sape dan harus kita ingat, bukan mereka yang meminta untuk jadi demikian..


About Karmic Wheel
The karmic wheel is turning.., faster than before .., till the end of time, till the end of life.. the wheel is turning as we die
Follow me @drkarmic
Subscribe to this Blog via Email :

1 comment:

  1. Biasa terdapat di Indonesia. Semasa di Bandung, saya lihat seperti ini. Sayu rasanya, lepas makan bersama anak-anak, ingatkan nak bersedekah, tiba-tiba dah tiada, mungkin telah dihalau oleh pemilik restoran ini agaknya...

    ReplyDelete

Kepada Member : Komen le bagi semangat
Kepada Pembaca : Komen le mana yg patut
Kepada Pencacai : Agak agak le kalo komen
Kepada Kaki Spam : Luorang takyah komen pon takpe ...Kah kah kah

© 2014 Debik Karmic. Designed by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top