Wednesday, July 11, 2012

Panas : Tun Faisal Kena Debik Dengan Dr. MAZA


Cair mamat ketua UMB ni kena debik ngan Dr. Maza. kalau cenggini je taraf pemikiran seorang ketua kepada unit cybertroopers ameno.. tak heranlah tahap IQ chai ameno memang ditahap besi karat kat kedai barangan terpakai .. kah kah kah

Luorang boleh tengok corak serangan membabun buta yang tiba tiba dihalakan pada Dr. Maza. Takde angin takde ribut tetiba nak kaitkan Dr. Maza dengan peristiwa ngamuk di Putrajaya. Dasar kurang ajar. 

Lalu, bersesuaian dengan kelakuan orang utan TF, terus Dr. Maza keluar 'fatwa' wajib kikis orang yang semacam TF dari ameno malah beliau juga dikatakan sumber bala bagi gerombolan.. weyh TF, sape suh lu jolok sarang tebuan ??  kah kah kah .. tersentap medula oblongatanya .. WTF TF ? 

About Karmic Wheel
The karmic wheel is turning.., faster than before .., till the end of time, till the end of life.. the wheel is turning as we die
Follow me @drkarmic
Subscribe to this Blog via Email :

2 comments:

  1. TF ni mengata dengan tidak berfikir. Menulis ikut sesedap rasa.

    ReplyDelete
  2. Bos dia pun macam tu jugak! Buat dulu baru fikir dan bincang! Dia orang ni fikir guna kepala lutut dulu baru kepala hotak!! Dasar manusia pandir!!

    ReplyDelete

Kepada Member : Komen le bagi semangat
Kepada Pembaca : Komen le mana yg patut
Kepada Pencacai : Agak agak le kalo komen
Kepada Kaki Spam : Luorang takyah komen pon takpe ...Kah kah kah

© 2014 Debik Karmic. Designed by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top