Wednesday, January 19, 2011

TAGGED UNDER: ,

Anwar Mungkin Dirujuk Ke ICU ?

  
Dah berjanggut dah mamat ni nak tunggu keputusan debat ..  jadi ke idak ? .. idak ke jadi ? kah kah kah

KUALA LUMPUR, 19 Jan: Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak jangan terus menikus kerana rakyat benar-benar ingin melihat beliau mengakibatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim demam kerana berdebat dengannya.

"Berdebatlah. Cakap besar dari jauh apa gunanya.

"Kalau betul Najib ada semua maklumat mengenai Anwar dan kalau dia dedahkan, Anwar akan demam, tunggu apa lagi?

"Janganlah menikus tak habis-habis. Sambutlah cabaran Anwar untuk berdebat dan dedahkan semua maklumat itu. Rakyat pun nak tahu juga," kata Naib Presiden PAS, Datuk Mahfuz Omar.

Sebelum itu, ketika berucap kepada para peneroka di Felda Chemplak, Tenang, Najib berkata: "Kenapa saya harus takut berdebat dengannya? Saya adalah perdana menteri. Saya ada semua maklumat. Kalau saya dedahkannya... adoi... dia akan demam".

Petikan dari Sumber

=============

aaaaaa ?
betul ke apa yang wa baca ?
betul ke apa yang wa nampak ?


1. "Kenapa Saya Harus Takut Berdebat Dengannya'?
kalo tak takut kenapa asik bagi alasan ?
kalo berani bagi le jawapan ..
bagi rakyat tengok sape kawan sape lawan 
jangan asik create memacam serangan 
lepas tu asik nyuruk kat belakang Ms Ros nya jamban ..
kah kah kah 


2. "Saya Adalah Perdana Menteri. Saya Ada Semua Maklumat."
kah kah kah 
ye ke ada ?
kalo ye .. kenapa sesusah nak create cerita liwat terkini ?
kenapa nak bagi biasiswa kat budak flop ..err.. Saiful Baukari ?
hadoih ...
lepas tu plak .. import Ummi Hafilda yang dah tahap basi
ke dah sangkut ngan ummi .. sebab dia seksi ?
kah kah kah 
Semua maklumat tu datang dari mana ? WikiLeaks ? 
kah kah kah 




3. "Kalau saya dedahkannya... adoi... dia akan demam".
errr .. wa nak pantun ..


makan nasik lemak buh banyak cabai
lepas tu perut bantai memulas baru ada akai
senak otak fikiran pon jadi serabai
perdana menteri dan bertukar jadi sang kelembai 
kah kah kah 


berapa ramai yang dah demam sekang ni .. sebab PM tak nak bukak mulut .. kah kah kah

About Karmic Wheel
The karmic wheel is turning.., faster than before .., till the end of time, till the end of life.. the wheel is turning as we die
Follow me @drkarmic
Subscribe to this Blog via Email :

3 comments:

  1. Saya memang tabik 'sprinnnggg'...!! dengan awak ni, teruskan!

    ReplyDelete
  2. Karmic, lu jgn main-main, nanti Pak Jib buka mulut, masuk spital tak pasal-pasal...

    ReplyDelete
  3. ha kah kah kah...

    ReplyDelete

Kepada Member : Komen le bagi semangat
Kepada Pembaca : Komen le mana yg patut
Kepada Pencacai : Agak agak le kalo komen
Kepada Kaki Spam : Luorang takyah komen pon takpe ...Kah kah kah

© 2014 Debik Karmic. Designed by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top