Saturday, January 22, 2011

TAGGED UNDER:

Terkini Dun Tenang : Fight One On One .

Foto :
Pose terkini dari 2 calon
kalo tuan bijak laksana ..
yang mana Sizuka yang mana Doaremon ?
kah kah kah

Nota : Doaremon ada banyak menda misteri dalam poket dia .. sesuai ngan masa dan keadaan .. macam Astro .. macam macam adaaaa .. kah kah kah


LABIS 22 Jan. - Pilihan Raya Kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) Kawasan Tenang menyaksikan pertembungan satu lawan satu antara Barisan Nasional (BN ) dan Pas.

Selepas tamat tempoh bantahan pada proses penamaan calon di Pejabat Majlis Daerah Labis di sini, Pegawai Pengurus Pilihan Raya, Md. Asri Amir mengumumkan nama kedua-dua calon itu pada 11.20 pagi.

=================

pheeewwwitttt
owh bertenang bertenang
ini bukan cerita perang
kah kah kah


pheeewwwitttt
muktamad sudah sessi penamaan
2 calon yang jadi sandaran
sorang keris dan sorang bulan
eh .. sorang laki .. dan sorang pompuan
kah kah kah


pheeewwwitttt
gendang tempur udah berbunyi
tanda start nya kempen raih undi
Tenang dah hiruk pikuk sana sini
masa ni le nak berpesta .. bila lagi ?
kah kah kah


pheeewwwitttt
rasa rasanya ramai yang dah tahu
negeri selatan ni .. memang kubu biru
eh .. kalo dah konfiden gitu
kenapa plak still ada pengundi hantu ?
kah kah kah


pheeewwwitttt
maka  projek mee segera pon mula tiba
ofcoz la .. dah memang jadi agenda
tetiap PRK .. menda sebegini pasti ada
eh tak le .. sini suci .. tak macam Uganda
kah kah kah


Ok lah .. wa tutup dulu kat sini
sebab lepas ni mmg banyak isu yang menanti
dari mula .. sampai habih mengundi
Isu Tenang ... tak kan sepi
tapi ingat ~!  .. gerombolan .. dah memang sinonim ngan tipu situ sana sini
kah kah kah


Nota : Perkasa terlupa hantar calon ke ? kah kah kah
KITA plak apa cerita ? terlupa nak rekrut ahli dari Tenang ? kah kah kah

About Karmic Wheel
The karmic wheel is turning.., faster than before .., till the end of time, till the end of life.. the wheel is turning as we die
Follow me @drkarmic
Subscribe to this Blog via Email :

0 comments:

Kepada Member : Komen le bagi semangat
Kepada Pembaca : Komen le mana yg patut
Kepada Pencacai : Agak agak le kalo komen
Kepada Kaki Spam : Luorang takyah komen pon takpe ...Kah kah kah

© 2014 Debik Karmic. Designed by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top