Monday, January 31, 2011

TAGGED UNDER: ,

Keris Yang Misteri


"Saya terjaga daripada tidur apabila terdengar suara seperti berzikir dengan kuat. Apabila diintai kebiliknya, saya terkejut kerana dia bukannya berzikir tapi membaca mantera dengan bahasa yang tidak saya fahami. Dia duduk diatas sejadah sambil tangannya memegang keris kecil" cerita Humairah kepada wartawan Ariffin Salleh

Sumber : Muka Depan Metro

==================

Tu dia aih .. nak kata apa ? kah kah kah


mamat ni dah salah channel


lain kali kalo dah takde kerja dan kesempitan .. puja parti keris .. kah kah kah


sama je .. keris ni keramat kata gerombolan


kalo puja .. tahap melantun .. boleh jadi kaya .. kah kah kah


sesilap boleh jadi ADUN .. kah kah kah


tak pon .. dapat jadi blogger pencacai .. masyukk ..


tak payah pakai mantera .. cuma kena tau cemana nak fitnah merata .. kah kah kah


bini dia kata nampak cam zikir tapi bukan ..


sama le ngan parti keris .. kata macam nak Islam.. tapi tolak hukum ... kah kah kah


apa nak buat .. sudah fe'el kaum ku


suka pada menda yang nampak keliru


padahal Iman dan Islam campak ntah kemana tak tau ..


sudahnya ... merapu ...


kah kah kah kah kah

About Karmic Wheel
The karmic wheel is turning.., faster than before .., till the end of time, till the end of life.. the wheel is turning as we die
Follow me @drkarmic
Subscribe to this Blog via Email :

2 comments:

  1. umno dgn keris kontot x dapat di pisahkan..
    sama2 patut letak dalam muzium dah...
    dah lama daaahhh kata Mamakdey..
    warghkahkahkahkahkahkah..

    ReplyDelete
  2. zaman Nabi saw dulu lawan kaum quraish.

    zaman ni kita lawan kaum KERISH !!!

    sama2 jahat kuat memfitnah kaum tu.

    hihihihih

    ReplyDelete

Kepada Member : Komen le bagi semangat
Kepada Pembaca : Komen le mana yg patut
Kepada Pencacai : Agak agak le kalo komen
Kepada Kaki Spam : Luorang takyah komen pon takpe ...Kah kah kah

© 2014 Debik Karmic. Designed by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top