Sunday, July 29, 2012

TAGGED UNDER:

Agak Agak La .. Nak A.B.U Pun Biarlah Bertempat


Siapa je yang buat perangai macam ni .. memang tak senonoh dan standard otak udang. Bhai .. semangat memang perlu tapi kena la placing betul betul kat tempatnya .. bukan main hentam semberono ..

Luorang pegi tampal stiker ABU kat merata rata dah serupa macam iklan Ahlong .. luorang ingat best ke ? kira champion laa boleh buat gitu ? bangang ke hape ?

Kalo yang tampal stiker ni memang orang pro PR, wa harap semua ni dihentikan sebab perbuatan macam ni hanya akan membuat orang benci dan menyampah. Gila ahhh

Sekian .

About Karmic Wheel
The karmic wheel is turning.., faster than before .., till the end of time, till the end of life.. the wheel is turning as we die
Follow me @drkarmic
Subscribe to this Blog via Email :

0 comments:

Kepada Member : Komen le bagi semangat
Kepada Pembaca : Komen le mana yg patut
Kepada Pencacai : Agak agak le kalo komen
Kepada Kaki Spam : Luorang takyah komen pon takpe ...Kah kah kah

© 2014 Debik Karmic. Designed by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top