Sunday, March 6, 2011

Gedik Minah Sengal Yang Biadap Dan Bengap

Foto : Ayah Pin Dalam Bertanda Bulat

Hari ni .. ada satu minah sudah bikin wa bebetul panas .. sesuka ati je nak samakan Tuan Guru ngan ayah pin yang sesat barat tu . Dia lupa ke yang ayah pin tu pengikut tegar umno terengganu ? Itu le dia .. dah kalo ikut sangat resam melayu.. agama boleh letak tepi .. asalkan melayu kena dulukan ..

Kelebek punya kelebek, wa terjumpa le blog persatuan dia ni .. Jaringan Melayu Malaysia - JMM. Kan dah kata .. memang ultra melayu punya puak .. sama je le pemikiran dia ngan Perkasam. Penuh dengan agenda kemelayuan .. bukan le wa kata salah kalo nak perjuangkan bangsa .. tapi agak agak la .. agama kena utamakan .. baru le nak berkepak pasal bangsa.

Luorang kalo nak skodeng blog diowang .. cari sendiri kat kedai google .. tapi wa bagi le keyword dia .. jaringanmelayumal. Maleh nak link kan dari blog wa .. buang karen.


Tu minah ni punya nama Farahana Jamaludin . Bagus sangat ke dia ni ? Tu le .. kekecik dulu suh belajar agama taknak .. dok gi main pondok pondok .. dah besar bangang melantun lantun . Suka suka je label Ulama ngan ayah pin .. weyh .. lu ngaji ngan Chua Sex Lek ke ?

Lepas tu .. atas kehebatan geng geng FB skodeng .. akhirnya .. dapat le wa nengok muka minah ni rapat rapat .. ni wa paste foto diowang kat sini .. luorang jangan buat modal plak ..  kah kah kah kah kah


Ni le dia minah yang rasa terlebih inci ni .. bajet cun .. tapi senget .. kah kah kah 

Weyh .. Tudung pon idak .. kening pon cukur .. dada tak reti nak tutup .. ada hati nak serang ulama .. kah kah kah kah kah 

Weyh .. kalo cam mek masitah . ada gak le owang nak angguk ..

Ni lu sape ? kah kah kah kah .. jadi cikgu tadika pon blom tentu lepas .. hadoih .. lu gi tackle Pak Brahim Ali le .. sesilap dia berahi nengok lu .. kan sesama juara melayu .. kah kah kah kah kah 

Weyh minah .. lain kali kalo lu nak samakan ayah pin cam gambar kat atas sekali tu .. lu kena nengok gambar kat bawah ni ... baru regu .. kah kah kah kah kah 

About Karmic Wheel
The karmic wheel is turning.., faster than before .., till the end of time, till the end of life.. the wheel is turning as we die
Follow me @drkarmic
Subscribe to this Blog via Email :

3 comments:

  1. sian "kakak" ni nak cari fofulariti kot...

    ReplyDelete
  2. 1st,wa rasa article nie paling best wa penah baca

    2nd,wa respect sama lu sb leh jejak minah xbrape btul...

    xsbar for the next article...hehehe

    ReplyDelete
  3. rj
    http://malaysiaberih.blogspot.com/2011/03/gambar-bongkar-wajah-sebenar-perempuan.html#more

    ReplyDelete

Kepada Member : Komen le bagi semangat
Kepada Pembaca : Komen le mana yg patut
Kepada Pencacai : Agak agak le kalo komen
Kepada Kaki Spam : Luorang takyah komen pon takpe ...Kah kah kah

© 2014 Debik Karmic. Designed by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top