Sunday, April 1, 2012

TAGGED UNDER: , ,

Debik Santai : Spin Sampai Lebam

Refer signboard atas ni .. 

Soalan Pertama : kalo wa cakap hala nak ke Seremban luorang kena terus bukan korner kiri, luorang percaya tak ? Ceh simple melampau soalan ni sebab mesti la luorang percaya sebab signboard tu dah tulih gitu kan ? Takkan le pihak yang bertanggungjawab dengan sengaja nak buat luorang hilang haluan. 

Soalan Kedua : Kalo nak gi Pedas wa cakap, lu kena korner kiri, luorang boleh ikut tak ? .. dah tentu luorang takmo sebab signboard tu dah tulih pergi terus apahal plak nak ke kiri, tak kira le lepas tu boleh u-turn ke atau ada simpang lain boleh tune balik ke Pedas. Ikut arahan signboard cam soalan pertama tu je kan senang.

Soalan Ketiga : Kalo wa yang bagi direction ni berpandukan signboard tu tentang arah yang betul, adakah itu bermakna wa yang bina signboard ni ? .. adoih .. soalan pe lak ni ?

weyh .. rilek laa .. jangan peningkan kepala .. wa bukan nak uji kepintaran atau nak rendahkan intelektual luorang. Wa cuma nak buat analogi mudah bagi kaum kaum yang sebangsa wa paham, dan toksah spin spin bagai nak rak.

Tuan Guru Nik Aziz kata TOLONG ISLAM/TOLONG AGAMA ALLAH balasan dia syurga. Tolong Sekular boleh neraka .. sama gak ngan soalan pertama. 

Yang luorang nak spin cam soalan kedua tu pehal ? Sebab dia Mursyidul Am PAS luorang spin le kata Undi PAS masuk syurga .. gitu ?

Balasan syurga tu bukan TGNA yang buat .. sebab signboard dia memang dah ada cam soalan ke 3. 

Kalo luorang nak spin .. signboard tu kena tukar cam kat bawah ni ... kah kah kah kah kah 


About Karmic Wheel
The karmic wheel is turning.., faster than before .., till the end of time, till the end of life.. the wheel is turning as we die
Follow me @drkarmic
Subscribe to this Blog via Email :

0 comments:

Kepada Member : Komen le bagi semangat
Kepada Pembaca : Komen le mana yg patut
Kepada Pencacai : Agak agak le kalo komen
Kepada Kaki Spam : Luorang takyah komen pon takpe ...Kah kah kah

© 2014 Debik Karmic. Designed by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top