Friday, April 13, 2012

TAGGED UNDER: ,

STOP LYNAS : Apakah Mereka Ini Semua Dibayar Oleh PR ??




Klip video ini diterbitkan atas inisiatif sekumpulan sukarelawan, termasuk Koh Wee Sun, Nicole Wong, Patrick Goh, Low Wawa, Weesiang Ng, James Cheng dan Joyce Ng, dengan muzik yang digubal oleh Hao Wei.

"Saya seketul batu yang kecil, hilang begitu saja jika dibaling ke dalam air.  Namun, jika ribuan riak air ditimbulkan, maka ia bakal mencetuskan gelombang, yang berakhir dengan tsunami untuk menghanyutkan segala yang buruk."

Dalam klip video tersebut, penduduk bandar yang berbeza dari negara seperti Amerika Syarikat, Perancis, China, Hungary, Indonesia, Korea dan sebagainya, mengangkat poster "Hentikan Lynas, Selamatkan Malaysia", dengan latar belakang yang berbeza, mereka menyatakan satu hasrat yang sama.

=============== Sumber ==============

Ini satu inisiatif terpuji dari kalangan anak anak muda yang sedar akan keburukan pemprosesan nadir bumi Lynas. Satu dunia tahu, betapa bahayanya kesan jangka panjang radioaktif pada alam sekitar dan manusia, melainkan babun babun yang menyokong kehadirannya. Satu dunia bergabung untuk satu mesej - HENTIKAN LYNAS, SELAMATKAN MALAYSIA !!

Nota : Kalo luorang tajam mata, cuba luorang perhatikan dari kalangan sukarelawan yang bergiat untuk menerbitkan video ni, ada tak yang kat nama dia ber'bin atau ber'binti ? Ini bukti yang jelas betapa mereka amat sayangkan Malaysia berbanding puak gerombolan yang terlalu cintakan kroni .. tapi sering mengkambing hitamkan kaum tiong hua.

Nota : Luorang jangan tunjuk kat puak pencacai .. nanti diowang dok spin kata semua yang terlibat dalam video ni agen amerika  dan dibiaya oleh Pakatan Rakyat .. kah kah kah kah kah

The karmic wheel is turning.., faster than before .., till the end of time, till the end of life.. the wheel is turning as we die
Follow me @drkarmic
Subscribe to this Blog via Email :

5 comments:

  1. kAH KAH kah kah kah kah --puak pecacai akan mengatakan semua tu ejen yahudi -kah kah kah kah

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum.... blog sahabat dah pun saya linkkan. Terima kasih krna linkkan Kembara Jr dlm blog sahabat.

    ReplyDelete
  3. @Kembara Jr Alhamdulillah .. terima kasih kembali .. :)

    ReplyDelete
  4. Salam...Blog KARMIC sudah dilinkkan di blog MARTOIRIAT. Terima Kasih kerana linkkan blog Ana di blog ini..Jazakallah

    ReplyDelete

Kepada Member : Komen le bagi semangat
Kepada Pembaca : Komen le mana yg patut
Kepada Pencacai : Agak agak le kalo komen
Kepada Kaki Spam : Luorang takyah komen pon takpe ...Kah kah kah

© 2014 Debik Karmic. Designed by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top