Sunday, May 27, 2012

TAGGED UNDER: ,

Isu K-Pop: Akhirnya Bersuara Juga Sekerat Dua Imam Muda

Kredit - Page FB : A.B.U - Klik untuk tumbesaran
Akhirnya bersuara juga imam imam muda yang pada mulanya wa ingatkan dah menyuruk dalam lubang tikus supaya dapat melarikan diri dari memberikan komen berkaitan isu K-pop dan hiburan 'rohani' yang hangat diperkatakan hari ini.

Imam Muda Fattah : 'Orang pening kepala nak tutup lubang, dia bersiul bukak lubang'

Apa maksudnya ni ? Luorang memang sebelum ni dijadikan penampan kepada kegiatan tak bermoral pemimpin ameno? setiap kali ada isu panas luorang yang kena tutup ? ke guane ? Kesian luorang .. kalau nak hitung perangai pemimpin gerombolan, bukan tahap pening je lu nanti, parkinson terus .. kah kah kah kah

Imam Muda Fakhrul : 'Program yang asalnya sangat baik bertukar menjadi haram dan jijik'

Weyh ~!! secara peribadi wa bagitau, takde yang baiknya program ni sejak dari awal. Takkan lah lu tak tau sebab memang dah tersusun agenda dengan pelbagai hiburan hedonisme waima tanpa K-pop. Dek kerana hiburan yang dirancang ini lah yang membuatkan program ceramah agama oleh Ustaz Azhar Idrus dihalang diadakan. Masih nak kata baik lagi ? caittt ~!!

Apa pun wa tak berniat untuk mendebik luorang. Asalkan luorang dah tahu perkara ni semua tak baik untuk masa depan belia itu sudah cukup bagi wa.. 

Nota: Fathul Bari & Radzi Othman sungkup muka dengan bantal ke ? kah kah kah kah kah

Update: 17.30 PM
Foto Upload satu lagi komen

Sumber

About Karmic Wheel
The karmic wheel is turning.., faster than before .., till the end of time, till the end of life.. the wheel is turning as we die
Follow me @drkarmic
Subscribe to this Blog via Email :

7 comments:

  1. Imam Muda tu patut debik kuat lagi

    ReplyDelete
  2. debit kuat-kuat sangat nanti tak dapat fulus pak sheik tu...camana nak bayar ansuran farari ooooooo...!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Gua lihat Imam dipihak kerajaan mayak yg tak boleh pakai.Ala betul ka Pandagan gua ?

    ReplyDelete
  4. @Lee Al Peraki yang wa faham, diowang ni bersandar hujah .. tak boleh lawan kerajaan .. diowang nak debik cemana .. setakat tu je la

    ReplyDelete
  5. @Anonymous itu ameno pon tarak pakai diorang .. haiyaa

    ReplyDelete
  6. Senang cerita kita tengok, Ulamak2 ,orang Alim dan Bijak Pandai kat Malaysia ni ramai kat sebelah mana..jadi kita ikutlah sebelah tu..
    dan yang banyak Mat Rempit, Tahi Dadah, kaki Ampu, munafik kat sebelah mana pulak..jadi jangan lah kita ikut...

    ReplyDelete

Kepada Member : Komen le bagi semangat
Kepada Pembaca : Komen le mana yg patut
Kepada Pencacai : Agak agak le kalo komen
Kepada Kaki Spam : Luorang takyah komen pon takpe ...Kah kah kah

© 2014 Debik Karmic. Designed by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top