Sunday, May 27, 2012

TAGGED UNDER: , ,

Laa .. Hishamoodin Terkantoi Ke ? Kah Kah Kah


Worang kata bangkai gajah tak bleyh tutup walaupun lu kawan dengan tokey karpet, sebab bangkai dia tetap berbau melantun .. kah kah kah kah

Hisham keris dah mengantoikan diri sendiri, KDN dan Polis sekali lalu. 3 in 1.. macam instant coffee le plak. 

Bila diasak wartawan, kenapa hanya sasarkan orang awam sedangkan polis pun terlibat dalam aksi keganasan, maka terus dengan yakin dan tanpa ragu ragu dia jawab dalam ramai ramai yang menyerah tu ada termasuk polis gak ... aaaa ? kah kah kah kah 

Maksudnya apa ? Hisham keris dah mengesahkan cerita yang dikeluarkan oleh Zaharin Bandar Tun Razak, memang terdapat anggota polis yang menyamar jadi peserta Bersih ..hadoih.. mana lu nak nyuruk lagi Hisham oih .. dah published, apa lagi lu nak spin kali ni ? .. akhbar salah lapor ? .. kah kah kah kah .. tertelan batu polis nak jawab.

Tapi bab yang nak suruh Sham Keris untuk letak jawatan tu wa rasa memang jauh panggang dari microwave aa..  biasak laa tu.. mesti kaw tim laa cerita ni .. sebab KPN ngan KDN tu sebumbung .. apa da hal .. tak caya luorang skodeng gambar bawah ni.. mesra woo

Foto : Hari Belia Negara 2012
Nota : Untuk berita penuh luorang boleh mudik ke Selangorku.com

About Karmic Wheel
The karmic wheel is turning.., faster than before .., till the end of time, till the end of life.. the wheel is turning as we die
Follow me @drkarmic
Subscribe to this Blog via Email :

3 comments:

  1. Untuk menguatkan lagi UMNO yang dah kian reput di kalangan rakyat Malaysia. Selain memiliki sayap wanita, pemuda, puteri dan putera. Saya syorkan selepas ni UMNO bolehlah buat dua sayap tambahan iaitu sayap pondan dan sayap penkids... siapa ketua... macam tak tau pulak.

    ReplyDelete
  2. no komen.. sbb aku anti-bersih 4.0 yang kat depan rumah ambiga tu.. kahkahkah

    ReplyDelete
  3. Anti-Bersih 4.0 - Perjuangan yang tidak ada hala tuju. kahkahkah.

    ReplyDelete

Kepada Member : Komen le bagi semangat
Kepada Pembaca : Komen le mana yg patut
Kepada Pencacai : Agak agak le kalo komen
Kepada Kaki Spam : Luorang takyah komen pon takpe ...Kah kah kah

© 2014 Debik Karmic. Designed by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top