Saturday, June 2, 2012

TAGGED UNDER: ,

Malam Ini Alor Setar Jadi Punca Pemanasan Global ? .. kah kah kah


Kah kah kah kah
Baekk punya berita

Malam ini juga adalah salah satu malam yang jadi punca pemanasan global
Perhimpunan Hijau dikhabarkan begitu sesak
Bergema takbir di Alor Setar
Berita ini boleh membuatkan Najib dan gerombolannya
Terutama para chai chai penjilatnya seluruh Malaysia
Terkentut kentut untuk spin cerita ....
kah kah kah kah kah


Kedah Pop Beat K-Pop .. yiehhaaaa

About Karmic Wheel
The karmic wheel is turning.., faster than before .., till the end of time, till the end of life.. the wheel is turning as we die
Follow me @drkarmic
Subscribe to this Blog via Email :

4 comments:

  1. Bukan setakat cuaca saja yg panas bro. Hati orang2 tegar Umno pun turut panas. Malah lebih panas dari sebelum2nya. Yg bikin panas tu sbb diaorng buat perhimpunan kena keluar belanja juta2 RM tapi PR buat perhimpunan siap boelh kutip pulak juta2 RM.. Tu yg panas hati Abg Jib sbb kalau duit tu dpt kat dia, dah tentu dia boleh beli gelang kaki harga juta2 RM kat bini kedua kesayangan dia tu..

    keh keh keh keh keh keh keh..

    ReplyDelete
  2. @Madie Madie .. lu miss the point .. rujuk foto .. dia kata 'seperti lembu mengeluarkan gas metana' .. kah kah kah .. perenggan wa mula dari situ

    ReplyDelete
  3. Salam bro. Ada live streaming x nk tengok. Aku ada kekangan geografi nk sampai sana.. hehe..

    ReplyDelete
  4. @Anonymous wasalam bro .. live stream dah lama abih bro ..tak lama gi keluar le kat youtube tu

    ReplyDelete

Kepada Member : Komen le bagi semangat
Kepada Pembaca : Komen le mana yg patut
Kepada Pencacai : Agak agak le kalo komen
Kepada Kaki Spam : Luorang takyah komen pon takpe ...Kah kah kah

© 2014 Debik Karmic. Designed by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top