Thursday, March 15, 2012

TAGGED UNDER: ,

Si Menopause VS Katak Gila

Kesian lu .. blom pencen lagi dah nyanyuk .. kah kah kah 

Lain kali, kalo nak jadi katak .. jadi le katak bullfrog .. ada gak personaliti .. atau katak beracun .. takut gak le orang nak sentuh .. ni lu jadi katak mereng .. apa cerita ?? .. kah kah kah 

Itu lah .. dulu sape suh lu langgar pantang ..jangan lompat tepi busut .. kan dah gila isem .. kah kah kah kah 

Weyh .. menda ni bukan wa kata .. sebab wa sebagai manusia yg penuh sopan santun .. takkan gelarkan beliau gitu ... jelasnya dia ni bagi masih ok ... ok untuk didebik .. kah kah kah .. 


Bekas Ahli Majlis Tertinggi Umno, Tan Sri Abdul Kadir Sheikh Fadzir menafikan tuduhan Ahli Parlimen Bayan Baru Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim kononnya beliau menjadi alat pembangkang.

Sambil membidas tindakan Zahrain sebagai tuduhan 'semacam orang yang sudah gila', Abdul Kadir berkata wakil rakyat bebas yang juga bekas ahli PKR itu juga sudah tidak boleh dipakai lagi.

"Sebelum ni dia buat keluar kenyataan pelik-pelik, saya tak kisah sangat lah sebab saya tahu dia nak cari makan. Saya kesian kat dia.

"Tapi sejak akhir-akhir ni saya lebih kesian kat dia. Dari cerita-cerita dia ni nampak sangat dia ni macam gila," katanya kepada Harakahdaily.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas kenyataan Zahrain kepada TV3 yang disiar dalam Buletin Utama malam tadi yang mengulas isu PAS Kedah.

Zahrain mendakwa kumpulan Anwarinas telah memperalat dua orang exco Kedah bagi menjatuhkan Menteri Besar Datuk Seri Ustaz Azizan.

Dalam ulasannya juga, Zahrain turut berkata, Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim turut menggunakan bekas-bekas pemimpin Umno seperti Tan Sri Abdul Kadir untuk menyerang Umno.

Mengulas lanjut, Abdul Kadir yang juga bekas Menteri Penerangan dan Komunikasi berkata, tuduhan Zahrain itu tidak masuk akal dan tidak munasabah.

"Memang sahih dia macam gila. Kalau nak cari makan pun, buat la cerita-cerita munasabah, jangan duk cerita benda tak masuk akal.

"Jadi saya mintak kawan-kawan Zahrain ni hantar dia ke Tanjung Rambutan," katanya.


=========

uish .. Tanjung Rambutan ?? kat mana tu ?? errr .. dekat dekat ngan negeri Setan .. kah kah kah kah 


Syeikh Kadiaq .. adik lu plak cemana ?? taknak borong sekali ?? selalu meroyan gak wa nengok .. kah kah kah kah

About Karmic Wheel
The karmic wheel is turning.., faster than before .., till the end of time, till the end of life.. the wheel is turning as we die
Follow me @drkarmic
Subscribe to this Blog via Email :

0 comments:

Kepada Member : Komen le bagi semangat
Kepada Pembaca : Komen le mana yg patut
Kepada Pencacai : Agak agak le kalo komen
Kepada Kaki Spam : Luorang takyah komen pon takpe ...Kah kah kah

© 2014 Debik Karmic. Designed by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top