Sunday, March 11, 2012

Muhyiddin Pun Nak Buat Lawak Gak



Adeih .. kah kah kah ... berahi je wa nak debik mat sembab ni ..betul le macam laporan Harakah yang wa post memula tadi , dah terlampau banyak badut dalam arena politik .. so takyah le lu masuk tumpang tui sekali wahai TPM .. kah kah kah .. tapi hari ni dia beria ia nak jadi tukang karut berwibawa .. apa nak buat ye tak .. dah sembab .. kah kah kah 

KUALA TERENGGANU – Tindak tanduk Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang jelas bertentangan dengan ajaran Islam membuktikan beliau tidak layak berada dalam Pakatan Rakyat (PR) yang turut disertai Pas, kata Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Mohd Yassin.

Dia nak kata .. Anwar tak layak dok dalam Pakatan Rakyat sebab PAS ada sekali dalam tu ... ni nak paham ikut mana ?? kah kah kah kah .. bih tu DAP nak campak mana ? Dalam Pakatan Rakyat pon ada berbagai kaum & bukan Islam plak tu .. tak layak gak ke ?? adoih ... lu pakai bukti ikut teori apa ?? teori molekul kuantum ?? kah kah kah kah 

Beliau menegaskan, jika pemimpin Pas mahu berpegang kepada ajaran Islam sebenar, mereka tidak sepatutnya bersengkongkol lagi dengan Anwar kerana Ketua Pembangkang itu secara terang-terang melakukan banyak perkara menyalahi hukum syarak.

Logik dari petikan ni .. kalo Anwar diketepikan , bermakna PAS kembali ke ajaran Islam sebenar ye ? ... bih tu lu dari semulajadi dok tentang PAS .. lu dari ajaran mana plak eh ?? kah kah kah kah kah .. wa rasa ramai pembaca yg dah skodeng gambo anak dara lu .. mithali betul lu sebagai bapa .. kah kah kah kah

Menurutnya, antara tindak tanduk Anwar yang bertentangan dengan Islam ialah sokongan beliau terhadap negara Israel dan cadangan supaya undang-undang berkaitan liwat dihapuskan.

Jap .. lutut wa terseliuh sebab gelak guling guling ... yang buat hubungan dagang ngan Israel tu sape ?? PKR ke ? ... yang mintak nasihat politik ngan kompeni yahudi tu sape ?? PKR gak ke ?? .. yang bagi perutusan tahniah pada piem israel tu sape ?? PKR eh ?? kah kah kah ... kalo papagomo yang cakap, wa tak le nak geli .. tapi lu .. mulut penuh buih eh ?? kah kah kah ... cakap pakai kepala lutut ..weyh .. Anwar kata suh kaji balik undang undang liwat sebab dah lapuk .. kaji tu bermaksud suh buat pembaikan ikut peredaran zaman .. takkan tu pon nak suh wa ajar lu .. kah kah kah 

Muhyiddin dalam ucapannya turut mempertahankan kenyataan Menteri Besar Terengganu bahawa Pas merupakan ‘ajaran sesat’ adalah tepat kerana tindak tanduk pemimpin parti itu juga menyeleweng dari ajaran Islam.

Dah dedua sama kandang .. sama le biol ..tak dinafikan dedua tu seiras .. sembab .. kah kah kah .. weyh .. lagi skali wa ulang .. kalo nak tau cemana yang dikatakan sesat .. cuba baca post tahun lepas .. kat -> sini <- .. baru ada akai .. 

Ello .. kalo beria ria beno nak kata PAS sesat .. apalagi tunggu ?? kasi tangkap la semua pemimpin & penyokong penyokong PAS .. amacam ? berani ? ke Majlis Agama Islam susah nak bersekongkol dengan lu dalam hal ni ? kah kah kah kah kah 


Macam macam lawak ada hari neyh .. yiehaaaa

About Karmic Wheel
The karmic wheel is turning.., faster than before .., till the end of time, till the end of life.. the wheel is turning as we die
Follow me @drkarmic
Subscribe to this Blog via Email :

1 comment:

  1. pakcik yg sembab nie kadang2 'terlebih Pas dr org Pas sendr'....kalah TG2 yg jd pemimpin Parti Pas...agak2 la oii nak kutuk Pas klu anak sndr pun selalu xcukup kain....podahla incik sembab.....

    ReplyDelete

Kepada Member : Komen le bagi semangat
Kepada Pembaca : Komen le mana yg patut
Kepada Pencacai : Agak agak le kalo komen
Kepada Kaki Spam : Luorang takyah komen pon takpe ...Kah kah kah

© 2014 Debik Karmic. Designed by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top