Sunday, May 27, 2012

TAGGED UNDER:

Gempar: Korban Hari Belia Negara 2012 - Drag Race, Kereta Terbabas Langgar Penonton



Berita tergempar berlaku malam ini dalam perlumbaaan drag race yang diadakan sempena perhimpunan hari Belia Negara 2012 yang diadakan di Putrajaya.


Kita tunggu laporan rasmi dan apa yang akan diperkatakan oleh pihak yang berkaitan nanti, samada pihak penganjur ataupun kementerian belia dan sukan.

!Update : 2.00 AM

Penganjur rasmi perlumbaan dragrace telah mengeluarkan kenyataan bahawa tiada kematian tetapi 2 orang penonton cedera parah dan yang selebihnya cedera ringan.

The karmic wheel is turning.., faster than before .., till the end of time, till the end of life.. the wheel is turning as we die
Follow me @drkarmic
Subscribe to this Blog via Email :

10 comments:

  1. harap jangan kaitkan sukan permotoran dengan mana mana parti politik, pengiat sukan permotoran terdiri dari pelbagai latar belakang dan dari penyokong BN dan juga PR. Sukan Drag tersebut juga telah di anjurkan sudah beberapa tahun .Lama sebelum sukan ini di sedari dan di beri perhatian oleh mana mana parti politik. Harap berfikiran terbuka dan jangan lah memandang negatitif kepada sesuatu perkara hanya kerana anda tak minat. Respect everybody. Peace

    ReplyDelete
  2. tuhan tu maha berkuasa..ceranah ustaz azhar was cancelled due to this event..ni bulan rejab patut nya berlumpa2 manafaatkn kelebihannya bkn buat sesuatu yg hanya untuk kepentingan politic waktu nak election ni..pasti yg meninggal x disebut hanya keluarkn yg cedera saja..apa pun takziah pd family yg terlibat..

    ReplyDelete
  3. kalau pr yg buat event ni pasti kena kutuk dan highlight dlm news 6 bulan berturut2 sampai budak darjah 2 pun boleh hafal skrip berita ni..tp bila umno yg anjurkn sampai la ni blom kuar tv lg ni kslo ada pun mesti ckp cedera ringan aja..alfatihah pd keluarga yg terlibat..pd yg menganjurkn amik iktibar..

    ReplyDelete
  4. hidup be end...mati rakyat

    ReplyDelete
  5. Cedera je la...dh kuar laporan sahih..nk ckp apa lg...klau korg ada bukti owg tu main,go on tnjukkn de fact...tq...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Y so stupid? Bn yg anjur bnda ni, mmg xkn ckp la ade kematian. Cube klu pkr yg anjur?? Jgn lurus bendul sangat..

      Delete
  6. KBS menganjurkan drag race tanpa memikirkan keselamatan penonton..

    ReplyDelete
  7. @Zulfadli Yahaya Refer post .. update jam 2.00 AM .. dah cakap kat situ .. then wa berenti update.. cumanya sekarang dah pasti 4 orang cedera parah ..

    ReplyDelete
  8. kemudiannya wa memang setuju.. kalo anjuran PR .. atas bawah .. kiri kanan .. depan belakang laa kena hentam 2 minggu berturut turut .. apatahlagi dari chai chai ameno

    ReplyDelete

Kepada Member : Komen le bagi semangat
Kepada Pembaca : Komen le mana yg patut
Kepada Pencacai : Agak agak le kalo komen
Kepada Kaki Spam : Luorang takyah komen pon takpe ...Kah kah kah

© 2014 Debik Karmic. Designed by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top