Saturday, May 19, 2012

Panas : Video Full Version - Naib Ketua Ameno Kampar keluar Parti


Wa tak nak komen isu sebab apa dia dia keluar parti .. wa pon tak nak komen parti apa yang dia pilih selepas insiden ni .. tapi wa halakan spotlight kat apa yang dia cakap dan itulah yang sebenarnya yang berlaku dalam parti rasuk & saka .. dulu kini dan selamanya.

Dalam ameno, lu kena ada kabel, dah ada kabel plak .. kena ada undertable ..kena karaoke.. bagi amoi .. baru lah lu boleh masyuk lebat .. kalo yang berjawatan pon kena layan serupa tu, yang berstatus pencacai tu jangan mimpi menggapai awan le ye ? kah kah kah kah

Salut pada DS Nizar .. walopon usia PR kat Perak tak lama, tapi sempat menabur bakti tanpa mengira fahaman politik dan ini diakui oleh mamat ni sendiri .. Allahuakbar ~!!..



Nota : Ameno .. apa pon tak boleyy .. kah kah kah 

3 comments , Luorang taknak komen ke ? :

Madie on May 19, 2012 at 1:03 AM said... [Balas Komen]

MB aku tu weyh!!

Karmic Wheel on May 19, 2012 at 1:07 AM said... [Balas Komen]

@Madie laa .. kah kah kah .. MB lu tu kawan wa ..

C++ on May 19, 2012 at 2:03 AM said... [Balas Komen]

Bhai Karmic Wheel....

Gua kenal mamat nih... sekampung ngan gua... Changkat Tin... hahaha... gua lebih kenal ngan bapak dier... dier nih muda dari gua lagi... hahaha

Comment here

Kepada Member : Komen le bagi semangat
Kepada Pembaca : Komen le mana yg patut
Kepada Pencacai : Agak agak le kalo komen
Kepada Kaki Spam : Luorang takyah komen pon takpe ...Kah kah kah

 

Sama Sama Mendebik

Web / Blog PAS

Turut Mendebik

Sembang Je La

Site Info

free counters

Site Resources

Debik Karmic Copyright © 2011-12 Karmic Contact: Email To Karmic
Related Posts with Thumbnails