Monday, June 4, 2012

TAGGED UNDER: , ,

Facebook Update Yang Menyentak Jiwa ..


Foto yang menunujukkan kaum tiong hawa juga tidak ketinggalan apabila mereka  turut serta dalam Perhimpunan Hijau yang diadakan di Kedah baru baru ni. 

Melihatkan kepada komen komen kat bawah ni, entah kenapa, bulu tengkok wa meremang remang. Serius. Kenapa chai ameno taknak celik celik dikala kaum tiong hwa semakin peka kepada hala tuju negara. ?? 

Mereka tujukan protes ini kepada MCA, parti terbesar yang mewakili kaum mereka sejak dari merdeka, kenapa chai mca tak nampak pon cakap, cina sama cina pon nak gaduh? 

Dan persoalan yang lebih penting, kenapa chai chai ameno yang ada bin dan binti dihujung nama memasing, begitu benci kepada ulama, sanggup melabelkan ulama dengan berbagai bagai gelaran, bercakap seolah olah orang yang takde pegangan sedangkan dalam masa yang sama, kaum tiong hwa pula bangkit untuk mempertahankan tok guru dan hukum hudud ?






Nota : Satu tinju tepat pada muka MCA dan jika momentum ini kekal sehingga PRU13 dan mungkin selepasnya, mungkin MCA perlu memikirkan kembali halatujunya dalam politik negara. Berubah atau dikuburkan.


About Karmic Wheel
The karmic wheel is turning.., faster than before .., till the end of time, till the end of life.. the wheel is turning as we die
Follow me @drkarmic
Subscribe to this Blog via Email :

3 comments:

  1. patutla muhyidin duk merepek smlm.. hehe.. takut.

    ReplyDelete
  2. Pegi jahanam dgn Ameno! Pegi jahanam dgn MCA! Pegi jahanam dgn MIC..
    Aku lebih rela pangkah roket dari pangkah Ameno.. Tulus ikhlas dari hati aku..

    ReplyDelete
  3. @Madie uish .. nampak macam marah .. ayahanda marahhhhh ??? kah kah kah

    ReplyDelete

Kepada Member : Komen le bagi semangat
Kepada Pembaca : Komen le mana yg patut
Kepada Pencacai : Agak agak le kalo komen
Kepada Kaki Spam : Luorang takyah komen pon takpe ...Kah kah kah

© 2014 Debik Karmic. Designed by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top