Thursday, April 26, 2012

TAGGED UNDER: ,

Bila Cikgu Kencing Berdiri .. Anak Murid Tak Dan Dahhhh

Awas: Ini Bukan Iklan Kapcai





Ni .. pic ni semua mungkin luorang dah selalu tengok. Tapi wa kasi up sekali lagi untuk refreshment. Dari Timbalan Presiden, Naib Naib Presiden, Ketua Pemuda dan terselit le plak Ketua Gerombolan Penang sama je perangai .. MANGKOK ~!! .. kah kah kah .. Ooppss .. jangan marah ..kepimpinan melalui teladan bhai .. 

Kalo rakyat tak pakai helmet .. pakat kena saman .. konfem. Tapi pemimpin sendiri taknak jadi contoh yang baik, bih tu cemana ? 

Kemudian cuba banding ngan gambar kat bawah dengan gambar kat bawah plak ..



Worang kata (tiru stail Sathia) .. bapak borek anak rintik .. perangai yang atas akan jadi ikutan orang bawahan .. apa nak kata .. contoh dah ada ..

Tu dia aih .. orang bijak vs mangkuk hayun .. kah kah kah

Apa apa pon .. sebagaimana yang dianjurkan Islam, sebaik baik perkara tu elok yang pertengahan ..  semua perkara pon kena sederhana.. tak terkurang dan tak terlebih.

Geng baju hijau yang dalam foto tu dalam konsep yang nak kata ni la, berbanding ngan geng baju merah yang langsung tak pakai helmet kira diowang bawah kategori geng baju hijau.

Tapi geng baju hijau plak kalah kategori ngan mamat kat bawah ni .. haru haru


weyh .. lu apa celup ni ? kah kah kah .. terlebih sudah ..  bersangatan dalam pakai helmet .. tak agak agak .. kah kah kah

About Karmic Wheel
The karmic wheel is turning.., faster than before .., till the end of time, till the end of life.. the wheel is turning as we die
Follow me @drkarmic
Subscribe to this Blog via Email :

1 comment:

  1. isk isk isk.. x sangka ada plak contoh jantan sejati produk UMNO.. Aku pun bangga sunguh2 pd UMNO yg perjuangkan kemerdekaan Tanah Melayu selama 54 tahun merdeka & yg telah banyak berjasa pd Melayu & banyak mendidik minda dengan mengUMNOkan Melayu!!

    Jelas!!, jka ni spesis yg bkal mewarisi pemimpin negara akn datang, sah2 la lingkop BN yg jdi "Beban Negara" telongkop "Umat Melayu Naif Otak!" seantero Mlaya!

    Apa lagi?
    Talkinkan pemimpin2 Umat Melayu Naif Otak.
    Tunggu apa?
    Tunggu PRU 13, kita kuborkan sama2 Umat Melayu Naof Otak yang jadi Beban Negara!!!

    READY???
    REALLY???

    ReplyDelete

Kepada Member : Komen le bagi semangat
Kepada Pembaca : Komen le mana yg patut
Kepada Pencacai : Agak agak le kalo komen
Kepada Kaki Spam : Luorang takyah komen pon takpe ...Kah kah kah

© 2014 Debik Karmic. Designed by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top