Monday, April 23, 2012

TAGGED UNDER: , ,

PANAS : Polis Plak Tolak Permohonan Bersih Selepas DBKL


Foto atas : Surat yang dihantar untuk meminta sokongan dan kerjasama dari pihak polis dalam program Bersih 3.0. Surat ni kita dapati langsung takde menyentuh isu meminta permit atau kebenaran berhimpun kerana KDN melalui menterinya telah memberi jaminan bahawa program tersebut boleh dijalankan tanpa halangan. Yang jelasnya, surat ini dihantar bertujuan untuk meminta kerjasama polis dalam perkara keselamatan .. itu je .. fullstop .. tapi luorang tengok apa jawapan Polis Dang Wangi ...



Laporan rujuk ke MalaysiaKini

Aih .. PDRM bukan bawah KDN ke ? Hari tu Hisham Moo Din kata Bersih 3.0 ni bukan ancaman .. ke Hisham ni dah takde 'kehormatan' dari pihak polis? kah kah kah kah

Sumber : malaysiakini

Apa ni weyh ? .. main bangsat ke ? Rakyat bukan nak gi joget joget kat sana .. cuma duduk dan bantah .. apsal lak nak sentuh isu keselamatan ?

Apa pon tak bley ...
KDN kata boleh .. polis bangkang
Parlimen kata boleh .. DBKL bangkang
Cakap belit belit .. perangai cam longkang
Semua takde telo .. apa punya bangang
kah kah kah kah kah

About Karmic Wheel
The karmic wheel is turning.., faster than before .., till the end of time, till the end of life.. the wheel is turning as we die
Follow me @drkarmic
Subscribe to this Blog via Email :

0 comments:

Kepada Member : Komen le bagi semangat
Kepada Pembaca : Komen le mana yg patut
Kepada Pencacai : Agak agak le kalo komen
Kepada Kaki Spam : Luorang takyah komen pon takpe ...Kah kah kah

© 2014 Debik Karmic. Designed by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top