Wednesday, April 25, 2012

TAGGED UNDER: , , ,

Tengku Adnan - S/U Umno Sahkan Gerombolan Memang Bengong Dan Celaru

Senyum .. Cheeeeeeeese .. Cis

Hari ni kalo luorang check entri kat Sinar Harian, ada wawancara dibuat dengan S/U BN merangkap S/U parti keris iaitu, manusia yang memiliki wajah kat atas.

Topik yang diperbincangkan adalah topik yang biasanya kita akan dengar dari semua S/U BN sebelum ni, sama dan takde yang berubah, antaranya:

  • meracau racau kata diowang sentiasa penuhi janji
  • merapu rapu kata PR tak sepakat
  • melenglong lenglong serang PAS 
  • menyucikan segala tindakan ameno dan kerajaan
  • mempertikaikan janji PR
  • memuji persefahaman kaum dalam BN 
  • tapi akhirnya tegakkanlah ketuanan melayu .. kah kah kah
Bukan tu yang wa nak highlight dalam entri ni. Sebab tu semua retorik basi dan dah jadi macam peti pesanan suara yang  dapat diulang ulang padahal bila dengar intro je dah boleh tahu apa sudahnya.

Sungguhpun gitu wa tetap komited teruskan bacaan dan wa layan seolah olah tengah tengok iklan water filter yang fliers nya bersepah sepah kat tepi pasaraya. Berminat nak tahu tapi tak ingin  nak membeli .. siyes weyh..

Then .. dekat nak abih wawancara tu, baru le nampak sesuatu yang baru. Laa .. baru tahu ke mamat ni pasal yang dok dalam ameno tu memang semua tak reti nak menjawab ? Dia tak baca ke kenyataan Dr. M yang hari tu cakap individu dalam ameno ni memang tinggal stok stok bodoh belaka .. kah kah kah


Paragraf ke dua  saling mengukuhkan dengan ayat sebelumnya.. orang Kenya cakap simbiosis.. kah kah kah.. orang kampung wa kata plak macam aur ngan tebing .. tapi P. Ramlee plak cakap ..

"Ha elok le tu, bapak yang disana tu penyamun, abang yang disini plak penyangak .. dah kena dah .. penyamun jual penyangak" .. kah kah kah kah

Helo Inche' Adnan, diowang memang tak tahu nak menjawab, sebab diowang bodo' .. errr.. tapi sebaliknya bab songlap menyonglap, diowang tak le bodo' malahan sangat cemerlang. KPI 4 flat. Sebab tu le asik bercakaran, jawatan jadi jaminan mengembungkan poket la deyy .. ameno punya perangai sama kat mana mana .. cam babun ..orang utan pon boleh gelak ..

lawak pesen apa ni Ku Nan ?

P/S : Kalo lu masuk campur dengan urusan penyamun ... seluruh persatuan penyamun akan mengambil tindakan .. kah kah kah kah

About Karmic Wheel
The karmic wheel is turning.., faster than before .., till the end of time, till the end of life.. the wheel is turning as we die
Follow me @drkarmic
Subscribe to this Blog via Email :

0 comments:

Kepada Member : Komen le bagi semangat
Kepada Pembaca : Komen le mana yg patut
Kepada Pencacai : Agak agak le kalo komen
Kepada Kaki Spam : Luorang takyah komen pon takpe ...Kah kah kah

© 2014 Debik Karmic. Designed by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top