Thursday, June 28, 2012

TAGGED UNDER: ,

Hebat: Huluran Derma Dari Insan Yang Tak Dijangka


Apakah ekspresi pertama yang selalu terfikir oleh akal kita bila melihat insan kelainan upaya seperti dalam foto? Meminta ihsan dari orang ramai yang mungkin bersimpati ? No No No .. never judge the book by it's cover.. tidak semestinya sedemikian sebab apa yang beliau lakukan adalah sesuatu yang kadang kadang orang normal pun bagi macam macam alasan.

Moh kita saksikan foto ke 2 apa yang berlaku sebenarnya ..


heh heh heh .. beliau turut menyumbangkan derma dan ini adalah satu perbuatan yang menyentuh emosi sentimental wa ..seriesli .. kalo luorang tak terasa apa apa .. wa cadangkan ..baik luorang pergi cari gua mana mana kat dalam hutan dan berenti jadi orang .. kah kah kah kah

About Karmic Wheel
The karmic wheel is turning.., faster than before .., till the end of time, till the end of life.. the wheel is turning as we die
Follow me @drkarmic
Subscribe to this Blog via Email :

3 comments:

  1. aku ingat dia nak pelarikan tabong tu ,rope-ropenye dia nak derma jugak mulia hatinya

    ReplyDelete
  2. kat mana ni...pasti bukan di malaysia...

    ReplyDelete

Kepada Member : Komen le bagi semangat
Kepada Pembaca : Komen le mana yg patut
Kepada Pencacai : Agak agak le kalo komen
Kepada Kaki Spam : Luorang takyah komen pon takpe ...Kah kah kah

© 2014 Debik Karmic. Designed by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top