Sunday, June 24, 2012

TAGGED UNDER: ,

KL Gangster Vs Malaysian Gangster


well ..memang setiap orang mempunyai hak untuk membuat persepsi dan semuanya terpulang pada pandangan individu dari sudut mana sorotannya dihalakan.

tapi bila Aaron yang lebih dikenali dengan nama Malik dalam cerita KL gangster nampak Hishamoodin sebagai manusia yang kuat beragama dan People Minister .. ada banyak perkara yang tak berapa nak cerna masuk dalam kepala otak wa. 

Gambar Hiasan Aje .. tak de kena ngena ngan Menteri KDN .. hau hau hau
Takkan mungkin gambar yang diatas ini merupakan individu yang bernama Hishamoodin, sebab dari kacamata Aaron, beliau merupakan orang yang kuat beragama (kah kah kah)

Gambar Hiasan Gak .. Foto Dari Negara Honduras .. 

Ye lah Aaron .. mamat dalam gambar ni mungkin kebetulan je berwajah sama dengan menteri KDN pujaan lu. Mana mungkin dia nak terkinja kinja depan orang ramai gitu, jatuh lah saham dia sebagai orang yang kuat beragama .. kan ? (kah kah kah kah)

People Minister ? Hurmm .. banyak sangat lah yang wa kena sentuh kalo bab ni .. malangnya wa takde mood nak tunjuk banyak banyak .. nanti lu ngamuk macam dalam filem KL Gangster .. peminat lu jugak yang susah .. kah kah kah



Masih Foto Hiasan : Ayahanda & Abang Long .. kah kah kah

Apa apa pon .. lu dah berjaya mencapai impian lu untuk bertemu dengan menteri pojaan .. so .. tahniah .. dan wa masih percaya .. setiap orang berhak mempunyai persepsi termasuk diri wa sendiri .. 

DAN INI PERSEPSI WA .. Lu layak berlakon sebagai pembantu Hishamoodin kalau ada pengarah yang nak buat filem .. Malaysian Gangster .. kah kah kah kah

Nota: Segala tindakan Aaron Aziz ni memang dapat diduga lantaran permohonan PRnya blom dapat kelulusan dari Kementerian (KDN) .. Bila dapat ampu Hishamoodin .. semuanya jadi kaw tim 

Ditanya mengenai proses permohonan PR olehnya yang cepat mendapat kelulusan kerajaan Malaysia, Aaron menyerahkan perkara itu kepada pihak KDN untuk memberikan penjelasan.

“Saya tidak rasa cepat atau lambat kelulusan permohonan itu akan menjadi satu isu. Saya tiada hak untuk bercakap tentang rasional atau alasan bagaimana permohonan saya diluluskan. Mungkin saya telah menepati syarat yang ditetapkan,” katanya.


Weyh Aaron, syarat apa ?? kah kah kah .. ampusana ampusini ?? Ada ramai lagi le dol yang minta PR malah ada yang dah memakan masa puluhan tahun .. lu bagi le tips skit kat mereka mereka tu .. sian kat diowang ..

Nota Kaki : Ulasan Hairie Othman

About Karmic Wheel
The karmic wheel is turning.., faster than before .., till the end of time, till the end of life.. the wheel is turning as we die
Follow me @drkarmic
Subscribe to this Blog via Email :

1 comment:

  1. Lantak ko la aaron, asalkan ko dapat apa yg ko ndak.Samada ko punya statement tu pukpak atau benar ko sendiri yg tahu.Yang pasti mamat kat seniman makin bengkek dgn ko. You got the right to do what you did!

    ReplyDelete

Kepada Member : Komen le bagi semangat
Kepada Pembaca : Komen le mana yg patut
Kepada Pencacai : Agak agak le kalo komen
Kepada Kaki Spam : Luorang takyah komen pon takpe ...Kah kah kah

© 2014 Debik Karmic. Designed by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top