Monday, January 24, 2011

TAGGED UNDER: ,

Bila Al Malikul Sembab Berbicara .. Ish Ish Ish

Luorang kenal kan mamat ni ? aih .. salah pertanyaan .. wa nak tanya ... apsal dia sembab ? adakah kerana dia debab ?  .. eh tak mungkin.. yang debab tu bik mama ..kah kah kah .. ok , memula wa terbaca gini ...

Tan Sri Muhyiddin Yassin, berkata Malaysia diperakui sebagai sebuah negara Islam contoh oleh negara-negara luar serta pemimpin mereka seperti Setiausaha Negara Amerika Syarikat, Hillary Clinton. "Ketika saya melawat Amerika Syarikat baru-baru ini, Hillary Clinton sendiri menyatakan kekaguman di atas pencapaian Malaysia dari segi keberkesanan kerajaan, demokrasi yang segar dan pertumbuhan ekonomi yang pesat," katanya. 

Aih .. dari apa yang wa faham ... Hillary tak sentuh pon pasal negara Islam.. takde bukti pon dia cakap gitu .. mamat ni sendiri kata Hillary sentuh pasal pencapaian .. (bukan kecapaian .. kah kah kah) weyh .. kelentong ye ?. Kemudian .. tak lama je lepas tu .. wa terbaca plak dia kata gini ..

Sejak daripada dahulu pun PAS tidak pernah mengatakan mereka nak pinda perlembagaan mereka... Itu (membentuk negara Islam) masih ada. Jadi baik juga MCA mengingatkan pada masyarakat Cina.” - Muhyiddin Yassin

weyh .. lu ni cemana ? kejap nak negara Islam .. kejap tak nak . Kalo nak jadi pelupa pon .. tunggu le setahun dua .. paling idak pon sebulan dua , ini baru sehari dua .. hadoih .. otak parkinson betul laa 

Wahai Al Malikul Sembab.. pernah kah kamu mendengar sebuah ayat Al Quran yg mengatakan :

“Orang-orang Yahudi dan Nasara tidak akan redha kepada kamu (Muhammad) sehingga kamu mengikuti jejak langkah (agama) mereka ...” [Al-Baqarah (2): 120]

====================

weyh Al Malikul Sembab... 
Lu bebetul buat wa panas hati
tak tau la ngan kitab apa lu mengaji
nak iktiraf Islam lu rujuk Hillary 
apsal lu tak tanya kat Pope John Paul sekali ?
kah kah kah 


weyh Al Malikul Sembab ..
Islam bukan pada ucapan 
tapi perlu pada penghayatan 
sejalan plak ngan cara kehidupan 
bukan sekadar utk cari makan 
setan .. kah kah kah 


weyh Al Malikul Sembab 
sekang ni plak lu dah sokong cakap Sex Lek 
suh owang cina terus pandang Islam agama yang pelik
lu ngan Sex Lek pon dah macam adik beradik 
agama sewenang wenang je lu perkotak katik 


weyh Al Malikul Sembab ..
memang dasar PAS untuk menegakkan Islam 
sebab tu nak kena bagi semua orang faham 
kalo lu tak setuju pon .. lebih elok lu diam 
lagi lu cakap .. lagi nampak lu macam talam 
kah kah kah 


weyh Al Malikul Sembab ..
wa nak bagitau .. idup kita ni tak lama
jangan dok menongkat langit .. esok blom tentu ada 
hari ni memang lu ada kuasa .. tapi sampai bila ?
ke lu memang dah konfem jadi ahli syurga ?
kah kah kah 


Nota : Betul ni .. wa nengok muka dia ni ngan Sex Lek dan macam nak sama je .. adik beradik jauh ke ? kah kah kah 

Nota : Orang orang kapiaq.. tidak perlu memaksa umat Islam untuk keluar daripada agama Islam, cukup bagi mereka untuk memesongkan akidah umat ini, daripada berpegang kepada Islam sepenuhnya kepada hanya berpegang untuk urusan-urusan keagamaan semata-mata. Jadilah umat ini hamba kepada sistem sekular kapitalis yang diasaskan oleh musuh-musuh Islam. Jadilah umat ini khadam yang taat kepada sistem dan ideologi selain daripada Islam sehinggakan perjuangan membela wanita sekalipun telah dilakukan oleh badan-badan NGO dengan perjuangan yang amat mengelirukan. 

About Karmic Wheel
The karmic wheel is turning.., faster than before .., till the end of time, till the end of life.. the wheel is turning as we die
Follow me @drkarmic
Subscribe to this Blog via Email :

2 comments:

Kepada Member : Komen le bagi semangat
Kepada Pembaca : Komen le mana yg patut
Kepada Pencacai : Agak agak le kalo komen
Kepada Kaki Spam : Luorang takyah komen pon takpe ...Kah kah kah

© 2014 Debik Karmic. Designed by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top