Monday, January 24, 2011

TAGGED UNDER: ,

Panas : Tan Lian Hoe Plak Masuk Bong

Baca dengan selingan iklan "Kerana Diri Mu Begitu Berharga"

Nota :
Ini bukan sebarang tangan 
tangan ini jadi bualan 
oleh ketua ketua dalam gerombolan 
seolah olah dah tak lalu nak makan 
pabila tak dapat nak bersalaman 
pada Sex Lek menjadi igauan 
aih .. Lian Hoe pon nak tumpang secawan ?? 
apa dah takde isu ke nak tekan ?
sampai amalan Islam pon jadi persoalan ?
qaplah jingga dah semua setan 
menteri melayu semua pakat pengsan 
Perkasam agaknya nyuruk dalam jamban
Khir Jamil ? MB Kedah dalam khayalan 
Masitah ? lagi ah tak heran 
eh .. apa laaa jauh wa meraban 
cerita ni .. sebenarnya pasal tangan ..
bukan tangan bik mama .. jangan nak perasan .. kah kah kah

Sebelum wa teruskan .. moh kita sesama renung hadith Rasulullah SAW yang bermaksud :


إنما الإمام جنة يقاتل من ورائه ويتقى به
“Sesungguhnya Imam (khalifah) itu bagaikan perisai, dari belakangnya umat berperang dan dengannya umat berlindung.” [HR. Muslim]

Ok jalan terus , sebab wa tak bermaksud nak menakwilkan hadith ni sebab wa bukan ahli , ahli mesyuarat tingkap pon bukan sebab yuran tak berbayar . apa punya turrrr .. apa apa pon .. kalo ikut pemahaman singkat yang wa dapat kutip, Islam tu perlukan pada perisai , perisai tu plak pemimpin .. tapi pemimpin yang macamana ? yang terlibat ngan altantuya dan  pasangannya plak menganjurkan pertunjukkan fesyen menghina Islam ? atau yang sekongkol ngan Sex Lek dalam menakutkan orang bukan Islam kepada hukum agamanya sendiri ? atau yang piling robengah ? kah kah kah 

====================

Pagi ini, Timbalan Menteri Perdagangan Dalam Negeri Koperasi dan Kepenggunaan, Datuk Seri Tan Lian Hoe hari ini terus menyelar pendirian muslimat PAS itu.

"Ini perkara paling asas... Bukan hanya lelaki, tetapi bila dia (Normala) bersalam dengan wanita, dia juga pakai sarung tangan. Ini tidak mesra. Adakah dia fikir tangan kita kotor,"kata pemimpin GERAKAN itu.

"Saya harap pengundi Cina berhati-hati. Kita amat bimbang berhubung isu negara Islam. Mereka mahu mengamalkan negara Islam yang ekstrim."

====================

adoih nyonya ni buat hal plak 
sesuka hatinya mencelah 
dia buat hal sebab dia tau member sekapal akan diam 
dia buat hal sebab dia tau geng dacing semua mandom 
kah kah kah 

weyh nyonya ...
lu suka ke kalo wa pertikaikan amalan lu ?
bakar duit kertas beribu ribu 
lepas tabur sepanjang jalan dia punya abu 
tapi sebab hormat .. wa diam .. walo pon tak restu 
kah kah kah .. restu tu .. hadoih

weyh nyonya ..
soal aurat memang lu tak paham punya
sebab ni hal ehwal dalam agama
sebagaimana yang lu percaya 
eh ... wa tak tau laa lu anut agama apa 
kah kah kah 

weyh nyonya ..
apa ekstrimnya pakai sarung tangan ?
wa cakap dah .. Maikel Jeksen pakai skit owang tak heran 
tapi biasa laa luorang bila dah takde modal nak lawan 
tetiba datang lah luorang punya sakit sawan 
kah kah kah 

weyh gerombolan ..
luorang senyap je tak terkata apa 
mana 40 orang ulama muda ?
mana tentera jihad ngan perkasa ?
aih .. takkan tetiba mandul idea ?
bawak le bangkai ayam, bangkai babi .. ngan kepala lembu sama
kan ke luorang jaguh membela agama, bangsa dan negara 
ptuihhh .. kah kah kah 

weyh gerombolan ..
sehari harian lu canang PAS ditunggang DAP
apa yang DAP buat .. walopon betul luorang sakit hati
dalam hal ni kenapa tetiba  je luorang menyepi ?
dah macam harimau kena kancing gigi
kah kah kah 

weyh gerombolan .. 
ni wa nak bagitau luorang kalo luorang terlupa la sape nyonya ni, 
wa bukan apa tapi nyonya ni memang suka pada kontroversi 
menda ni pon tak le berapa lama .. tapi wa tetap nak kongsi
mana le tau .. kalo luorang masih ada harga diri 
kah kah kah 

Semasa perasmian Persidangan Perwakilan Pemuda dan Wanita Gerakan ke-21 , Tan Lian Hoe menyamakan asal-usul setiap kaum di negara ini. Tan juga dikatakan mempertikai status orang Melayu sebagai penduduk asal negara ini dalam sebuah rancangan terbitan sebuah stesen televisyen berbayar. ..Rujuk Wikipedia

weyh gerombolan ...
wa harap menda ni luorang tak ilang ingatan
jangan sebab dia biru .. semua nak halalan toyyiban
kalo kena kat pakatan .. sampai ilang suara luorang tekan 
tapi sekang wa nak tanya .. sape yg sebenarnya tunggangan ?
kah kah kah 


ate .. dah kena sumbat ke yeop ? kah kah kah 

Nota : Salut pada PPPM kerana berani bersuara 
Nota : Harusani pon dah mula berkata kata  .. eh .. baru terjaga ke ? kah kah kah 
Artikel Berkaitan Isu Yang Sama : 
Chuan Soi Lek Semakin Biadab 
Bila Al Malikul Sembab Berbicara , 
Isa Semakin Pendek 
Gempar DAP Anti Islam - Mesti baca 

About Karmic Wheel
The karmic wheel is turning.., faster than before .., till the end of time, till the end of life.. the wheel is turning as we die
Follow me @drkarmic
Subscribe to this Blog via Email :

1 comment:

  1. RJ --kah kah kah kah kah kah

    puak puak lahanat tu dah senyap tak terjawap sebab mereka semua dah di suap dengan wang berjuta oleh nyonya ni dengan duit bakaran hantu kut --kah kah kah kah

    ReplyDelete

Kepada Member : Komen le bagi semangat
Kepada Pembaca : Komen le mana yg patut
Kepada Pencacai : Agak agak le kalo komen
Kepada Kaki Spam : Luorang takyah komen pon takpe ...Kah kah kah

© 2014 Debik Karmic. Designed by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top