Sunday, January 23, 2011

TAGGED UNDER: ,

Chua Soi Lek Semakin Biadab Di Bawah Mat Sembab

(Foto : Queen Elizabeth bersalam dengan Perdana Menteri India Manmohan Singh dalam keadaan bersarung tangan.)

Manmohan : "Member saya kat Malaysia kata , salam tak boleh guna sarung tangan .. tu perbuatan tak bermoral"

Queen Elizabeth : " Eh ye ke ? kalau kat negara saya plak .. sarung tangan biasa je dipakai golongan aristokrat dan juga ngan night gown .. yang tak bermoral tu.. err ..kalo jadi pelakon porno"

kah kah kah

KUALA LUMPUR, 23 Jan: Serangan peribadi Presiden MCA, Datuk Seri Chua Soi Lek terhadap calon PAS, Normala Sudirman kononnya 'kalau dia bersalam pun dengan memakai sarung tangan' adalah sesuatu yang tidak boleh diterima.

Bahkan ia dianggap merendah-rendahkan pengetahuan dan budaya orang Cina sendiri seolah-olah mereka bodoh untuk menerima pandangan bekas menteri kesihatan itu.

Ini kerana bersalam dengan memakai sarung tangan bukannya merendahkan martabat mana-mana pihak dan tidak ada kesalahanpun dari segi moralnya.

Bagi kebanyakan pihak, kenyataan Chua ini sesuatu yang sangat naif dan menyerang peribadi pihak lain ketika moral beliau sendiri sangat dipertikaikan sehingga terpaksa melepaskan jawatannya sebagai Menteri Kesihatan sebelum ini.

Sumber : Harakahdaily 

================

adoih mamat porno ni 
makin menjadi jadi 
kah kah kah 


weyh Sex Lek
apa kemenda le lu merapu 
pakai sarung tangan pon lu nak buat isu 
lu pon pakai sarung  masa acting citer blue
apa apa pon yg penting .. protection dulu
kah kah kah 


weyh Sex Lek 
dia pakai sarung tangan bukan sepanjang masa
time bersalam ngan orang ramai je 
Maikel Jeksen yang pakai sarung tangan kemana mana
skit pon orang tak kata apa 
kah kah kah 


weyh Sex Lek
Sebab tu wa selalu kata ngan kawan melayu 
yang suka sokong gerombolan cara melulu
fitnah DAP tak kira waktu 
tapi musuh sebenarnya dalam kelambu 
kah kah kah 


Wahai orang orang Johor
udah udah le tu kalo nak sokong umno
dunia tak dapat .. agama pon hancur
takkan sebab dia BN .. luorang nak buat donno ?

Ni le cara salam yang diiktiraf Sex Lek 
Mana mufti harus situ sana sini ?
Mana menteri kat jabatan perdana menteri ?
Mana Ustazah Cun ? uish .. dia pakai seksyen darurat 
kah kah kah 
Mana pejuang yang hantar bangkai ayam ?
Mana Pewaris .. mana jaguh persilatan ?
Mana Pekasam ?
Mana .. mana .. mana 
owh .. diowang dah balik .. tengok TV .. ulangan Raja Lawak musim ke 5 .. kah kah kah 

Nota : Maksud  Hadith
Anas ibn Malik berkata, “Nabi s.a.w. bersabda: “Zaman Dajjal adalah zaman kekeliruan. Manusia akan percaya pendusta dan tidak percaya orang yang berkata benar. Manusia tidak percaya orang yang amanah dan mempercayai orang yang khianat. Dan Ruwaibidhah akan diberi perhatian.” Sahabat bertanya “Siapakah Ruwaibidhah itu?” Sabda Baginda, “Orang-orang yang menentang Allah yang diberi penghargaan untuk berucap kepada masyarakat.”;- [Musnad Ahmad, 3/220].

Kata Nabil .. Lu pikir la senderey ... wa plak cakap .. lu senderey mau ingat .. kah kah kah

About Karmic Wheel
The karmic wheel is turning.., faster than before .., till the end of time, till the end of life.. the wheel is turning as we die
Follow me @drkarmic
Subscribe to this Blog via Email :

4 comments:

  1. eh.kurang hasam nya olang.

    ReplyDelete
  2. Hehehe.. lucu
    X de ke org amenu x ajar cina ni? Jahil bebeno. Buat malu BN je

    ReplyDelete
  3. @Malaysian Makcik ada ke malu tu kat diowang ... errr... pasal takde le diowang tak kesah ... kah kah kah

    ReplyDelete
  4. ini cina mudah lupa punya..

    ReplyDelete

Kepada Member : Komen le bagi semangat
Kepada Pembaca : Komen le mana yg patut
Kepada Pencacai : Agak agak le kalo komen
Kepada Kaki Spam : Luorang takyah komen pon takpe ...Kah kah kah

© 2014 Debik Karmic. Designed by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top