Thursday, May 3, 2012

TAGGED UNDER:

Rayuan Gombal Dari Chua Soi Lek


Bermadah le plak CSL: Walaupun kerajaan mengalu-alukan kritikan dari media, tapi media kenalah adil dalam menerangkan polisi kerajaan dan pencapaiannya ..

Malaysia Kini

Wahai apek, lu dah takde isu ke nak cakap ? Media mana yang lu maksudkan ni ? Takkan lah lu tak tahu media media NST, Bernama, Rangkaian Media Prima, Astro, Utusan, Star dan banyak lagi jenama dalam mandarin/tamil yang bukan je asik promosi kerajaan malah sampai ketahap mengampu tanpa batasan.. kah kah kah kah .. 

Kerajaan terima kritikan ? kah kah kah .. bebaru ni Astro pon dah mengaku kena ikut garis panduan yang telah ditetapkan. Kalo idak, tak kan le tak memasal Astro nak potong siaran dari BBC kan kan kan ? Garis panduan tu siapa yang keluarkan ? Kerajaan Zimbabwe ? kah kah kah kah

Baru kena kritik skit ngan media picisan dah goyang, sebab tu lah antara permintaan Bersih 3.0 dari 8 perkara tu ialah Akses Media Yang Bebas Dan Adil. Kalo mainstream boleh berlaku adil pada semua, wa rasa BN dah lama melingkup sebelum lu sempat jadi presiden MCA.. kah kah kah kah

Nota: Wa dah lama cuba untuk menjadi serius, tapi gerombolan tak habih habih buat kelakar

About Karmic Wheel
The karmic wheel is turning.., faster than before .., till the end of time, till the end of life.. the wheel is turning as we die
Follow me @drkarmic
Subscribe to this Blog via Email :

1 comment:

  1. kah kih kuh --gerombolan dah ada gelombang kebodohan berterusan dari warisan kebebalan melampau -kah kih kuh

    ReplyDelete

Kepada Member : Komen le bagi semangat
Kepada Pembaca : Komen le mana yg patut
Kepada Pencacai : Agak agak le kalo komen
Kepada Kaki Spam : Luorang takyah komen pon takpe ...Kah kah kah

© 2014 Debik Karmic. Designed by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top