Friday, June 15, 2012

Jabatan Imigresen Pon Nak Buat Lawak Jugaaaaakkkk

Malaysiakini

Rujuk 2 catatan berkaitan


Memang le secara verbal si peguam tu tak jejak pon kat KLIA, sebab visa dia tak diluluskan. Isunya sekarang, VISA BELIAU TAK DILULUSKAN a.k.a TAK DIBENARKAN MASUK MALAYSIA.. ada faham ke bengong?

La ni gi pakat buat cerita nak cek data kemasukan pada hari kejadian.. perghhh .. dah tahap jahanam dia punya jawapan. Peguam tu bukan hilang akal macam pegawai pegawai kat Malaysia yang asyik nak spin isu macam debudak tadika.. dah tak diberi visa .. pejadah apa dia nak masuk pada hari tu .. buang duit kapal terbang aje .. that's why dia terus ke Bangkok.

Muak betul tengok keletah dan perangai manusia manusia yang berjawatan ni. Dah macam setakat main polis sentri... hadoih ..

Nota : Woi imigresen, dulu pon lu dah  buat lawak seram bila dengan sesuka hatinya kata takde rekod kemasukan Altantuya .. padahal badannya dah berkecai pon kena C4. Skang ni lu nak  buat lawak sedih plak .. udah udah lah lawak gini .. tak seronok mana pon mendengonya.. 

About Karmic Wheel
The karmic wheel is turning.., faster than before .., till the end of time, till the end of life.. the wheel is turning as we die
Follow me @drkarmic
Subscribe to this Blog via Email :

4 comments:

  1. Maafkanlah pegawai pegawai di Imigresyen tu. Mereka terpaksa jadi bodoh dan bangang kerana takut pada tekanan.Mereka cuma makan gaji.mungkin mereka akan jadi cerdik bila PR tawan putrajaya.Cerdik untuk jahanamkan reputasi PR... So hati-hatilah wahai PR!!

    ReplyDelete
  2. gue pon cari makan..rezeki dari allah bukannnya BN..kerja tetap kerja.

    ReplyDelete
  3. @sizzly7761 kenyataannya, orang ramai dikelabukan dari fakta sebenarnya dengan cubaan mengelak jawapan dari jabatan jabatan kerajaan .. cam haram

    ReplyDelete

Kepada Member : Komen le bagi semangat
Kepada Pembaca : Komen le mana yg patut
Kepada Pencacai : Agak agak le kalo komen
Kepada Kaki Spam : Luorang takyah komen pon takpe ...Kah kah kah

© 2014 Debik Karmic. Designed by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top