Saturday, June 30, 2012

TAGGED UNDER: , ,

Wallaweyh .. Ning Baizura Pun Akan Join PAS?


Ning Baizura Join PAS ?

Rilek bhai , rilek .. berita ni masih diperingkat ura ura. Dan orang yang menyampaikan ura ura ni bukan orang sembarangan.. Naib Presiden PAS sendiri iaitu Salahuddin Ayub dalam ucapannya bersempena Jamuan Makan Bersama Tok Guru di Projek Perumahan Rakyat (PPR) Kempas, Tampoi baru baru ni ..

Wa sangat konfiden, khalayak sangat kenal dengan kelibat yang bernama Ning Baizura ni. Perjalanan seninya memang tak pernah lekang dengan gossip dan kontroversi dan wa langsung tak berminat nak menyentuh pasal perkara tersebut. 

Sumber : Sinar Harian


Namun, jika berita yang disampaikan oleh Naib Presiden PAS ini betul, alangkah besar kesannya pada senario semasa hari ini apabila artis artis semakin menunjukkan kesedaran dan inginkan perubahan kepada yang lebih baik dan Ning Baizura bakal menjadi contoh yang signifikan.

Dan jika ia benar benar terjadi, ia akan menjadi satu titik tolak kepada satu anjakan paradigma kepada artis artis lain untuk mula keluar dari kegusaran untuk menyatakan pendirian politik masing masing hanya kerana alasan takut periuk nasi bakal terancam jika berbuat demikian. Jika Ning Baizura pun boleh berubah mengapa yang lain tidak ??

Apapun perkara ini masih lagi belum pasti dan masih diperingkat spekulasi. Namun jika terjadi, wa ucapkan Tahniah dan Ahlan Wa Sahlan kepada beliau.

Nota : Wa tak dapat bayangkan serangan peribadi yang bakal dilakukan oleh chai chai ameno jika Ning Baizura ingin berubah dan menyokong PAS. Jika serangan gilababi kepada Abby, Bob Lokman & Hairie dijadikan contoh, bayangkan cemana chai chai ini bakal meroyan nanti.

The karmic wheel is turning.., faster than before .., till the end of time, till the end of life.. the wheel is turning as we die
Follow me @drkarmic
Subscribe to this Blog via Email :

3 comments:

  1. kalu x betul camana?malu laaa

    ReplyDelete
  2. @Anonymous

    tiada istilah malu dalam kamus politik....orang ambik rasuah pon tak malu

    ReplyDelete
  3. errr br tgk smlm kat propa.. mcm x je... cekci je lg

    ReplyDelete

Kepada Member : Komen le bagi semangat
Kepada Pembaca : Komen le mana yg patut
Kepada Pencacai : Agak agak le kalo komen
Kepada Kaki Spam : Luorang takyah komen pon takpe ...Kah kah kah

© 2014 Debik Karmic. Designed by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top