Sunday, April 15, 2012

TAGGED UNDER: ,

Najib Dah Jadi Menteri Jaga Angin Pulak


Boleh baca terus dari sumber 

"Siapa kata orang muda tak sokong? Waris Malaya ini bukankah orang muda?" katanya semasa berucap melancarkan Waris Malaya sebagai Sahabat BN di Dataran Transformasi 

Siapa Waris Malaya ?

Waris Malaya atau Pertubuhan Warisan dan Kebajikan Anak Malaysia Selangor ditubuhkan pada Disember lalu. Menurut Presiden WM, tujuan penubuhannya adalah untuk menjadi benteng dalam mempertahankan negara daripada ancaman pengkhianat negara yang menjadi alat kepada kuasa asing. Penaung kepada WM ialah seorang senator yang bernama Ezam Mohd Noor .. errkkk...

Kita tinggalkan perkara Senatak Ezam dalam topik ni dan biarkanlah dia bersama kotak kotaknya. WM nak jadi benteng keselamatan dalam mempertahankan negara dari ancaman pengkhianat? wah .. bukan main hebat. Memang terasa benar anginnya .. tapi angin satu badan laa ... kah kah kah

Seolah olahnya negara kita dah kekurangan petugas keselamatan sampai WM merasa terpanggil untuk mengisi tempat kosong. Matlamat penubuhan WM pon dah nampak ke'bangang'annya dan bagi wa, tak lain tak bukan cuma interpretasi pertubuhan samseng apatahlagi bila ternampak muka Awie yang memang cukup terkenal dengan beberapa kes pergaduhan .. ahh cerita pasal awie wa rasa Satu 'Malaya' Dan Tahu. 

Kemudiannya pulak bila rujuk pada gambar, WM bagi helmet kat PM. Adakah ini merupakan satu petunjuk yang kaki kaki rempit akan diberi ruang keselesaan dan keistimewaan menjelang PRU13 nanti ? Dan hampir pasti mereka mereka ini yang akan dipergunakan untuk membuat hingar bingar serta segala gangguan ketika berlangsungnya ceramah/program PR. Apatahagi WM juga dianggotai oleh para remaja seperti kata Najib: 

Beliau berkata perhimpunan yang melibatkan ramai golongan muda termasuk yang masih belasan tahun dan belum layak mengundi merupakan cerminan dan manifestasi bahawa angin kencang sedang bertiup di bumi Selangor.

Apa lagi yang boleh dilakukan oleh para remaja dalam hal berkaitan politik selain dari melakukan kacau ganggu yang telah terbukti terjadi disana sini. Contoh rujuk Hadirin cekup remaja cuba ganggu ceramah Pakatan 

Selebihnya wa nak copy-paste komen pembaca tentang isu ni .. wa rasa apa yang diowang perkatakan tu dah lebih dari cukup untuk menggambarkan pendapat rakyat secara umum.


Hilmi Al-Ampangi · Internship at AYU TIRAM MUSHROOM TRADING
mcm mane nk tunai jnji yg naijib ckp kn tu slagi kerajaan pusat belum ditakluki...tp ak sbg warga selangor ak brsyukur..kerajaan PR pling terbaik kpd rakyat..tgk la..air percuma di selangor, bntuan rm1000 anak selangor msuk U, n mcm2 lg tp x pnah dihebahkan oleh media pro BN..yg dihebahkan nye adalah cacian dan kepincangan negeri taklukan PR je..stiap prkara baru tu nk laksanakan kne la berperingkat n x leh la trus bg mcm poket doraemon..cube la pkir..kerajaan BN sndiri pn amek mase selama 55 tahun utk majukan negara..tp negeri PR baru 4 tahun memerintah..msih baru lg..tp bersyukur ..sekurgnye2..negeri dri PR tiada lg hutang yg trtggak drpd kerajaan BN sebelumnye...

Ahmad Saifullah Razali ·  Top Commenter · Uthm
lol anak muda samseng je yg join BN . yg educated semua fikir dgn rasional sebelum undi BN sebab mereka terdedah dgn media alternatif n mendapat access berita yang adil . Lihat lah kes dr khir toyo dulu sebelum nak kutuk kerajaan PR di Selangor sekarang . Pentadbiran di Selangor skrg berganda ganda lg baik dr sebelumnya

Red Mambang ·  Top Commenter · SMDL KG PANDAN
ANGIN KENCANG bkn saja dpt meranapkan PR diSELANGOR bahkan juga dapat MERANAPKAN KUASA BN DIMALAYSIA..aminnnn....amin...amin

Ctrz Ardect ·  Top Commenter
yang sokong puak2 yang mak bapak dia org bagi makan sumber subahat dari hasil BN ...itu sebab anak2 depa jadi gitu. yang jadi2 samseng belaka tu...anak2 penyokong BN tegar dari dulu,kini dan selamanya. tengoklah siapa ketuanya...mamak tu...keturunan bukan melayu tulin. PM kita ni...nak kata pandai tapi memang nampak kebodohannya....tak cerdik langsung. kuasa punya pasal tak kira siapa mereka....pakat bagi muka. Menang atau kalah bukan BN yang tentukan... kuasa Allah tetap penentu. Pejuang ISLAM pasti terus berjuang dan berkorban. JGN KITA BERSUBAHAT DGN PEMIMPIN ZALIM!

Saaid B Ghani ·  Top Commenter
Pada majlis itu, Presiden Waris Malaya Sheikh Whessal Sheikh Ahmad berkata, pertubuhan bukan kerajaan itu bermatlamat menjadi benteng dalam mempertahankan negara daripada ancaman pengkhianat negara yang menjadi alat kepada kuasa asing.

Tentera upahan mana pula yang UMNO bentuk untuk mempertahankan negara dari ancaman pengkhianat negara? Siapa pula yang menjadi pengkhianat negara kalau bukan UMNO. Siapa pula menjadi alat kuasa asing kalau bukan UMNO. PRU 13 ini selain rakyat Malaysia, rakyat Indon, Bangla, Myamar, Nepal dan lain2 pekerja asing akan mengambil bahagian sebagai pengundi selain dari pengundi hantu sama ada hantu hidup atau hantu mati! Nama waris Malaya itu pun sudah cukup menakutkan. Serupa bunyi masa Malaya di bawah pemerintahan Kuminis. Malaya sudah tidak ada. Sekarang Malaysia. Sepatutnya waris Malaysia baru sedap disebut! Senjata apa mereka gunakan, kris bogel?

Nampaknya kita masih belum merdeka kerana waris Malaya masih ada. PR akan membentuk pertahanan negara baru ia itu waris Malaysia dan akan gunakan senjata moden. Biar mereka bersilat dari jauh, kita aim dengan machine gun SAR 21 ganti machine gun M16.

Sayed Abdul Rahman ·  Top Commenter · UTM, UiTM
Memanglah orang yg masih belum merdeka pemikiranya seperti waris Malaya sahaja yg akan menyokong BN, tetapi Penduduk Malaysia yg telah kenal siapa BN akan menolak BN. Jgn terkejut pengundi hantu pun lari dari BN kerana mereka tahu BN lebih hantu dari mereka.

Ibrahim Zakaria ·  Top Commenter · Ipoh, Perak
bagi rm 20-30..tsirt sehelai sebungkus nasi untuk makan tengah hari..itu lah modal untok memperalatkan rakyat...modal lama tu bro..dah lapuk..cari lah modal yang lebeh canggih sikit..jangan asek pakai modal tu..sampai kemati..buat semak je...hampeh sunngoh..ABU

Rizan Ariffin ·  Top Commenter · Works at Motong gotah
milik umno(bn)atau milik Allah kah angin kencang itu?kalau angin kencang landa selangor,sekali dgn umno(bn)dia ranapkan sekali.angin kencang ini tak mengenal mangsa...pukul rata mcm tsunami di acheh.

Matt Prak
20 komen sokong PR 1 komen sokong BN...pergh....kalu undi pilihanraya dah tentu hilang wang pertaruhan ni..sengit2


kah kah kah .. Najib dah macam ahlil nujum negara plak sampai tau hala tuju angin .. tapi yang dia tak tau angin yang melanda bukanlah angin kencang tapi cuma angin kentut yang perlahan dan berbau longkang .. kah kah kah

About Karmic Wheel
The karmic wheel is turning.., faster than before .., till the end of time, till the end of life.. the wheel is turning as we die
Follow me @drkarmic
Subscribe to this Blog via Email :

0 comments:

Kepada Member : Komen le bagi semangat
Kepada Pembaca : Komen le mana yg patut
Kepada Pencacai : Agak agak le kalo komen
Kepada Kaki Spam : Luorang takyah komen pon takpe ...Kah kah kah

© 2014 Debik Karmic. Designed by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top