Tuesday, May 8, 2012

TAGGED UNDER: ,

Aihh .. Ye Ke Penipu Ni Nak Mengaku Dia Menipu ??


Kalau dah bodoh, duduk dendiam kat rumah tengok tv cerita spongebob squarepant. Jangan duduk tepi jalan macam orang jaja ubat kuat semata mata untuk meraih simpati supaya orang kesian dengan tahap kebodohan diri sendiri. sekurang kurangnya, bila dok dendiam, orang tak perasan yang lu tu bodoh.. tapi bila lu mula bersuara, kebodohan itu dengan sendirinya terpancar pancar keseluruh alam maya .. kah kah kah

Cerita 6 kotak tu satu dunia dah tahu ditimbulkan oleh senatak Ezam sejak mula dia kat dalam Keadilan.. wa sendiri pon sampai sekarang ni masih  menunggu mana dia pendedahan yang dia dah janji nak buat dari dulu sampai laa ni. Bila dia berjaya menukarkan diri jadi sesumpah pon AMK dah tuntut untuk dia dedahkan isi 6 kotak tu tapi tetap tarak .. hampeh. Rujuk Sumber . 

Sekarang ni plak, NGO bengong ni nak bawak si penipu ni untuk mendedahkan penipuan dia sendiri .. kah kah kah kah .. jadi sape yang lebih bodoh sebenarnya ?? Memandangkan dia sekarang senator dalam kerajaan, maka sesuai le luorang tukar tajuk tu jadi Penipuan Kerajaan BN akan didedahkan 10 mei ini.. amacam? 

Weyhh .. cuba le jadi cerdik skit .. takde cara lain ke nak cari makan ? Susah susah, luorang cuba jual belon masa ceramah ceramah pakatan, ada gak pekdah .. kah kah kah kah kah

Nota Berkaitan :
Awas : Katak Ni Bakal Keluar Dari Celah Kotak
PANAS : Ketua TIBAI Rayu Supaya Jangan Percaya Cakapnya .. Pulak Dah

About Karmic Wheel
The karmic wheel is turning.., faster than before .., till the end of time, till the end of life.. the wheel is turning as we die
Follow me @drkarmic
Subscribe to this Blog via Email :

0 comments:

Kepada Member : Komen le bagi semangat
Kepada Pembaca : Komen le mana yg patut
Kepada Pencacai : Agak agak le kalo komen
Kepada Kaki Spam : Luorang takyah komen pon takpe ...Kah kah kah

© 2014 Debik Karmic. Designed by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top