Thursday, May 10, 2012

TAGGED UNDER: ,

Anggota Panel Penasihat Bebas Yang Tak Bebas


Ini adalah senarai yang dikeluarkan mereka meraka yang dipilih untuk menganggotai Panel Penasihat Bebas untuk mendapatkan gambaran sebenar tentang episod kejadian semasa Bersih 3.0

Tapi kenapa takde wakil dari NGO ? Kenapa takde wakil dari Bersih sendiri ? Malah, mereka yang pernah terlibat dalam isu Hak Asasi Manusia langsung tak dijemput untuk menganggotainya.

Hishamuddin KDN kata, panel ni ditubuhkan sebab untuk mengelakkan prejudis tanggapan oleh rakyat. Tapi,  perlantikan yang dibuat langsung takde usaha untuk mengelakkan prejudis, malah makin bertambah. Malah Timbalan Menteri, Saifuddin Abdullah turut mengatakan Tun Haniff Omar kurang sesuai jadi pengerusi panel

So .. alang alang nak bagi memihak kat kerajaan, wa cadangkan ahli panel tu dirombak dan digantikan macam senarai kat bawah 



Haa... baru ada akai ..dah konfem Bersih 3.0 kena bantai cukup cukup .. kah kah kah

About Karmic Wheel
The karmic wheel is turning.., faster than before .., till the end of time, till the end of life.. the wheel is turning as we die
Follow me @drkarmic
Subscribe to this Blog via Email :

0 comments:

Kepada Member : Komen le bagi semangat
Kepada Pembaca : Komen le mana yg patut
Kepada Pencacai : Agak agak le kalo komen
Kepada Kaki Spam : Luorang takyah komen pon takpe ...Kah kah kah

© 2014 Debik Karmic. Designed by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top