Saturday, July 7, 2012

TAGGED UNDER:

Ancaman Bagi Ramai Orang Tapi SiManja Bagi Segelintir


Hihihi .. kat Pasar Tani Shah Alam, ada peniaga kat situ suka peraga ular sawa dan memang tujuan dia untuk bagi pengunjung yang berminat untuk merasakan pengalaman untuk membelai dan bermesra ngan ular tu .. atau mungkin akan ada yang teringin nak membeli untuk dijadikan haiwan belaan, tapi cam biasa .. yang geli geleman mengatasi jumlah yang berani .. yang berani pun muka cuak macam tak cukup vitamin .. kah kah kah 

Tapi bila nengokkan budak kat foto atas tu ..kemain mesra lagi dengan 'teman sepermainannya'.  Rilek je boleh mandi bersama siap gosokkan kepala lagi .. perghhh .. luorang berani ?? Terus terang .. tobat la wa nak bagi anak wa main dengan menatang ni ..pegang sekejap boleh, bela .. no way .. manja cemana baik pun laaa .. kalau datang angin soprano dia .. sesilap terus bertapa dalam perut ... nangis tak berlagu woo ... huhuhu

About Karmic Wheel
The karmic wheel is turning.., faster than before .., till the end of time, till the end of life.. the wheel is turning as we die
Follow me @drkarmic
Subscribe to this Blog via Email :

0 comments:

Kepada Member : Komen le bagi semangat
Kepada Pembaca : Komen le mana yg patut
Kepada Pencacai : Agak agak le kalo komen
Kepada Kaki Spam : Luorang takyah komen pon takpe ...Kah kah kah

© 2014 Debik Karmic. Designed by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top