Thursday, July 5, 2012

TAGGED UNDER: ,

Najib Perlu Lihat Dan Belajar Dengan Sultan Kelantan

1


Dari segi martabat dan kedudukan memang jauh untuk buat perbandingan antara seorang ahli politik dengan seorang ketua negeri apatahlagi dengan Sultan Kelantan yang sudah tersohor dengan kehidupannya yang serba zuhud dan tawaddhu'

Najib seorang bangsawan yang memang tak pernah dibebani dengan kerja kerja rencam seperti mengikat bata yang dilakukan dalam satu acara seperti gambar diatas. Itu kita maklum dan faham jika berlaku kejanggalan dalam susunan bata tersebut.

Apa yang wa nak sebut dari 2 gambar ni ialah Sultan Kelantan langsung tidak mengenakan sarung tangan walaupun perlu bermain dengan simen dan bata dan ini jelas menunjukkan Sultan Kelantan memang menjiwai kehidupan rakyat marhaen. 

Najib ?? Sendiri mau ingat .. jijik ke pegang bata tu ? ke takut tangan yang halus mulus tu terguris dan hilang kelembutan?? almaklumlaa Menteri Wanita .. kah kah kah 

About Karmic Wheel
The karmic wheel is turning.., faster than before .., till the end of time, till the end of life.. the wheel is turning as we die
Follow me @drkarmic
Subscribe to this Blog via Email :

3 comments:

  1. kahkahkah tepat tumbukan tu bro! hajjah najib memang ada ciri2 yg amatsangat sesuai utk pegang watak menteri pembangunan wanita, supaya lebih mudah (ada alasan) dia bangun dari tidur sebelah (atau dua2belah) wanita, terutama yg muda slim cun macam tun tuya, er tun tuya takde rekod masuk malaysia mahupun paris... macam amina dulu tu...

    p/s haji najib guna sarungtangan jaga kulit nak maintain halus takut kotor dan kasar. haji najib takut berdebat dengan anwar, bagi alasan debat bukan budaya malaysia, walaupun dia jugak yg sibuk nak transformasi (ubah) itu ini. mamakhatheer kritik najib ni lembik. najib dah pegang protfolio jadi menteri wanita.
    er, boleh tak sesiapa tolong selak kain najib, tengok dia masih ada bebola lagi tak? takut2 kak imah akibat marah tahap badak kehilangan lubuk berkubang bila dapat tau skandal najib dengan tun tuya, eh amina, lalu mengenakan proses pengkasian pada najib, tu yg najib dah transformasi jadi lembut!

    -average joe-
    klakka-la.blogspot: HOW ADVANCED! Part 1 (MAJU LAH SANGAT! Bhg 1)

    ReplyDelete
  2. How stupid those behind Najib. The gloves Najib wore were the gloves for the welder. Najib's brick also would be remove for misplacement not like His Highness the Sultan.
    His brick placement will be permanent. How humble His Highness is, only using his bare hands that shows sincerity in him.
    Didn't these incidents show us anything?

    ReplyDelete

Kepada Member : Komen le bagi semangat
Kepada Pembaca : Komen le mana yg patut
Kepada Pencacai : Agak agak le kalo komen
Kepada Kaki Spam : Luorang takyah komen pon takpe ...Kah kah kah

© 2014 Debik Karmic. Designed by Bloggertheme9
Powered by Blogger.
back to top